Novi citroën C4

Foto: Žurnal24 V novi citroën C4 je vgrajenih 15 odstotkov okolju prijaznih materialov, kar je Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Citroën je predstavil prve fotografije nove generacije modela C4, ki prinaša številne nove kreativne tehnologije.
Oglej si celoten članek
V vozilo se je "vselila" celotna ponudba storitev: klic v sili in asistenca z lokalizacijo vozila (glede na državo) sta dve brezplačni storitvi, ki sta prek vgrajene SIM-kartice na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, in v primeru težav ali nesreče omogočata natančno lokalizacijo vozila in hitrejše posredovanje. Vključeni sta tudi dve novi storitvi: virtualna knjižica vzdrževanja in storitev Eco Driving, ki sta dostopni prek interneta.

Dimenzije pri novi generaciji citroëna C4 ostajajo kompaktne: dolžina znaša 4,33 m (+ 5 cm), širina 1,79 m (+ 2 cm) in višina 1,49 m (+ 3 cm). Izboljšani sta dostopnost v vozilo in prostornost notranjega prostora. Potnikom je na voljo več prostora predvsem v predelu glave. Prtljažni prostor je največji v tem razredu (408 litrov).

Novi C4 je trden in stabilen, predvsem po zaslugi uravnoteženih proporcev in karoserije, ki je spuščena bližje h kolesom, vendar tudi zaradi natančnosti pri obdelavi rež in nalaganja. Izklesane površine, zadnji spojler črne barve in sprednji deflektor, pripravljen na dejansko požiranje kilometrov, pričajo, da je bila iskanju optimalne aerodinamičnosti posvečena posebna skrb. Dodatki iz kroma, skrbno oblikovani žarometi in oblika litih platišč z diamantnim leskom zaokrožujejo imenitno obliko karoserije. Armaturna plošča je bolj kakovostno izdelana, napredek je tudi na področju zvočne izolacije, ki je taka kot pri C5. K uravnoteženi legi na cesti prispevata sistem za pomoč pri zaviranju v sili in sistem za dinamični nadzor stabilnosti (ESP).

Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn C4



Nižja poraba in emisije

Izvedenke z mikro-hibridnim pogonom e-HDi, ki so opremljene s sistemom Stop&Start zadnje generacije, se ob začetku prodaje ponašajo z emisijo CO2 109 g/km, kasneje bo na voljo tudi izvedenka z emisijo 99 g/km. Pnevmatike Michelin Energytm Saver dopolnjujejo omenjeno hibridno tehnologijo in zmanjšujejo emisijo CO2 za več kot 5 g/km.

Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn C4



Tehnološko naprednejši

Novinec ponuja sistem za nadzor mrtvega kota, omejevalnik – regulator hitrosti z možnostjo programiranja in inovativno storitev citroën eTouch. Storitev med drugim zajema sistem za klic v sili in asistenco z lokalizacijo vozila, ki preprosto in učinkovito zagotavlja višjo stopnjo varnosti. Udobje na sprednjih sedežih zagotavljata električno nastavljanje ledvenega dela in masažna funkcija, pa tudi možnosti za osebno prilagajanje ambienta v vozilu (barve instrumentne plošče, polifonični zvok, moč delovanja klimatske naprave) in 230-voltna vtičnica.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.