Novi polo prihaja spomladi, znana okvirna cena

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo
Volkswagen novega pola, tokrat električnega z oznako ID.polo pričakuje letos spomladi. Pričakovana cena je okoli 25.000 evrov, brez upoštevane subvencije.
Oglej si celoten članek

Po več kot 20 milijonih prodanih enot in pol stoletja zgodovine Volkswagnov ikonični model polo doživlja temeljito preobrazbo. Priljubljen mestni avtomobil pod imenom ID.polo prvič postaja popolnoma električni in bo na trg prišel spomladi 2026 kot novi vstopni model v Volkswagnovi električni družini. Čeprav uradne cene še niso znane, nemški Auto Bild navaja tudi ceno okoli 25.000 evrov, torej bo umeščen pod model ID.3. Po standardni različici se pričakuje tudi športna različica GTI. Po napovedih naj bi GTI pospešil od 0 do 100 km/h v manj kot sedmih sekundah, najvišja hitrost pa naj bi bila okoli 160 km/h.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo

ID.polo je prvi od štirih novih Volkswagnovih električnih modelov v segmentu malih in kompaktnih avtomobilov, ki bodo  postopoma predstavljeni od leta 2026 naprej. Ob predstavitvi bo na voljo v treh različno močnih izvedbah (85 kW, 99 kW, 155 kW), z dvema dimenzijama baterije in z dosegom do 450 kilometrov. Različici z močjo 85 kW in 99 kW bosta serijsko opremljeni z litij-železofosfatno različico nove visokonapetostne baterije s kapaciteto 37 kWh (neto). To baterijo je na hitrih polnilnih postajah z enosmernim tokom mogoče polniti s polnilno močjo do 90 kW.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo

Pogonski različici z močjo 155 kW in 166 kW bo serijsko poganjala različica nove enotne baterijske celice PowerCo na osnovi niklja, mangana in kobalta. Ta baterija nudi kapaciteto 52 kWh (neto), omogoča doseg do 450 kilometrov in jo je na polnilnicah z enosmernim tokom mogoče polniti z močjo do 130 kW. 

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo

Volkswagen za shranjevanje energije uporablja novo enotno celico PowerCo. Zahvaljujoč tehnologiji "cell-to-pack" so baterijske celice neposredno povezane s paketom, kar prihrani prostor, zmanjša težo in poveča energijsko gostoto za deset odstotkov. 
Pri Volkswagnu kljub kompaktnim meram poudarjajo veliko prostora v kabini za pet oseb in prtljažnik z volumnom do 435 litrov. Pogonski sistem na prednji kolesi temelji na osnovi nadgrajene platforme MEB+, pri Volkswagnu pa pravijo, da prinaša prednostmi na področju porabe in manjše cene.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID.polo

ID.polo bo neposredni konkurent modelom, kot sta renault 5 ali hyundai inster.

dezurni@sytria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 15:07 16. December 2025.

    Made in EU, narejeno v CHINA.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.