Novi smart je vse drugo, kar smo bili do zdaj vajeni

Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one Foto: Smart Smart number one
Smart je predstavil #1 ("Number One"), ki ni več majhen, ne bo več poceni in je 100-odstotno električni križanec.
Oglej si celoten članek

Smart, ki ga ne izdelujejo več v Revozu v Novem mestu, ampak na Kitajskem, je predstavil popolnoma nov električni začetek znamke: razkrili so električni križanec '#1'.

Foto: Smart Smart number one

Danes nastaja v Sloveniji Urar zaslužen za enega najbolj zanimivih avtomobilov vseh časov

Gre za sodelovanje s kitajskim Geelyjem. Vozilo ni več majhno, saj je približno enake velikosti kot kia level EV, mini countryman ali renault megane E-tech, a pri Smartu pravijo, da je v kabini bolj prostoren. Ni več mestno vozilce, ampak je lahko tudi družinski avto. Njegova glavna tekmeca pa sta hyundai kona in volkswagen ID.3.

Foto: Smart Smart number one

Slovo Avti, ki niso dočakali leta 2022

Po obljubah Smarta je ocenjeni doseg 440 kilometrov. Baterija ni majhna, saj je kapaciteta 66 kWh bateriji. Baterije so namestili v dno. Ob lansiranju bo "number one" na voljo z enim zadaj nameščenim elektromotorjem, ki proizvaja okoli 270 KM in 343 Nm navora. Verjetno bodo sledile še druge možnosti baterijskega paketa, saj to omogoča nova arhitektura SEA.

Foto: Smart Smart number one

Avto Takole se na tehničnih pregledih obnesejo rabljeni električni avtomobili

Zadek in bok vozila so bolj navpični kot nagnjeni, s čimer so v kabini omogočili veliko prostora, kljub temu pa so zunanje mere precej kompaktne.

Foto: Smart Smart number one

Revoz Revoz: Slovo legendarnega modela

Najbolj zanimiva v kabini sta 12,8-palčni infotainment sistem, 9,2-palčni merilniki ter 10-palčni head-up zaslon. Na voljo so tudi napredne varnostne tehnologije, kot so prilagodljivi tempomat, nadzor mrtvih kotov in prilagodljive dolge luči.
Cene še niso znane, proizvodnja se bo začela še letos. Prve dobave lahko pričakujemo na začetku leta 2023.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.