Občutek varnosti na račun drznosti

Foto: Saša Despot TZavto 30.05.2013 mp3 skuter, motorno kolo; foto:Sasa Despot
Quadro je konkurenca predhodniku, a še vedno s precej pomanjkljivostmi.
Oglej si celoten članek

Težko bi rekli, da je quadro 350D konkurenca večjim skuterjem, brez dvoma pa je konkurent svojemu predhodniku na treh kolesih piaggiu MP3. Oba lahko vozite z vozniškim dovoljenjem B-kategorije, kar je, kot pravijo trgovci, privlačen moment za moške srednje generacije, ki nimajo veliko izkušenj z motorji. In ki imajo seveda nekaj pod palcem, kajti igračka na treh kolesih vas bo stala skoraj šest tisočakov.

NE SPREGLEJTE: Trikolesnik lahko sami brezplačno preizkusite na Žurnalovem in Fiatovem bencinskem dogodku v soboto, 8. junija, v Centru varne vožnje AMZS Vransko.

Največja prednost pred tekmecem je v hidropnevmatiki prvega dela, ki omogoča večji nagib. Tudi ta novost pa motoristom ne bo nadomestila občutka vožnje dvokolesnika. Slaba stran so brez dvoma sprednje zavore, ki niso najbolje sinhronizirane, in pa nekoliko preveč razmaknjena stikala na krmilu.

Čeprav so v nekaterih testih hvalili zaščito pred dežjem, bi lahko trdili ravno nasprotno. Kljub temu pa gre za zanimiv koncept, ki ga priporočamo začetnikom (motoristom). Pomembno je vedeti le, da tretje kolo ni jamstvo, da motor pri prevelikem nagibu ne bo končal na boku.

Miniintervju (inštruktor varne vožnje Brane Legan o konceptu trikolesnikov)

Foto: Saša Despot Quadro Kakšna je temeljna razlika med tremi in dvema kolesoma?
Predvsem v stabilnosti, saj trikolesnik lahko sam stoji in ne potrebuje podpore. To pa je lahko velika prednost, saj nekateri, ki niso vešči dvokolesnika, precej lažje obvladujejo takšen motor. Na treh kolesih je tudi več varnosti, vožnja pa je prijazna do uporabnika in dokaj preprosta; seveda ob  
upoštevanju določenih pogojev.

Ali so trikolesniki primerni tudi za starejše voznike oziroma tiste, ki se prvič podajajo v svet takšnih in drugačnih motorjev?
Ravno to je prednost, saj se vozniku ni treba toliko posvečati stabilnosti. Poudariti je treba tudi varnost pri zaviranju, saj je to učinkovitejše. 

Kaj pa so slabosti v primerjavi s klasičnim dvokolesnim motorjem?
Trikolesnik ima omejen nagib. Za nekoga, ki bi poskušal polagati ovinke kot na običajnem motorju, je lahko zato nevaren.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.