Avto
137 ogledov

Občutek varnosti na račun drznosti

TZavto 30.05.2013 mp3 skuter, motorno kolo; foto:Sasa Despot Saša Despot
Quadro je konkurenca predhodniku, a še vedno s precej pomanjkljivostmi.

Težko bi rekli, da je quadro 350D konkurenca večjim skuterjem, brez dvoma pa je konkurent svojemu predhodniku na treh kolesih piaggiu MP3. Oba lahko vozite z vozniškim dovoljenjem B-kategorije, kar je, kot pravijo trgovci, privlačen moment za moške srednje generacije, ki nimajo veliko izkušenj z motorji. In ki imajo seveda nekaj pod palcem, kajti igračka na treh kolesih vas bo stala skoraj šest tisočakov.

NE SPREGLEJTE: Trikolesnik lahko sami brezplačno preizkusite na Žurnalovem in Fiatovem bencinskem dogodku v soboto, 8. junija, v Centru varne vožnje AMZS Vransko.

Največja prednost pred tekmecem je v hidropnevmatiki prvega dela, ki omogoča večji nagib. Tudi ta novost pa motoristom ne bo nadomestila občutka vožnje dvokolesnika. Slaba stran so brez dvoma sprednje zavore, ki niso najbolje sinhronizirane, in pa nekoliko preveč razmaknjena stikala na krmilu.

Čeprav so v nekaterih testih hvalili zaščito pred dežjem, bi lahko trdili ravno nasprotno. Kljub temu pa gre za zanimiv koncept, ki ga priporočamo začetnikom (motoristom). Pomembno je vedeti le, da tretje kolo ni jamstvo, da motor pri prevelikem nagibu ne bo končal na boku.

Miniintervju (inštruktor varne vožnje Brane Legan o konceptu trikolesnikov)

Quadro | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Kakšna je temeljna razlika med tremi in dvema kolesoma?
Predvsem v stabilnosti, saj trikolesnik lahko sam stoji in ne potrebuje podpore. To pa je lahko velika prednost, saj nekateri, ki niso vešči dvokolesnika, precej lažje obvladujejo takšen motor. Na treh kolesih je tudi več varnosti, vožnja pa je prijazna do uporabnika in dokaj preprosta; seveda ob  
upoštevanju določenih pogojev.

Ali so trikolesniki primerni tudi za starejše voznike oziroma tiste, ki se prvič podajajo v svet takšnih in drugačnih motorjev?
Ravno to je prednost, saj se vozniku ni treba toliko posvečati stabilnosti. Poudariti je treba tudi varnost pri zaviranju, saj je to učinkovitejše. 

Kaj pa so slabosti v primerjavi s klasičnim dvokolesnim motorjem?
Trikolesnik ima omejen nagib. Za nekoga, ki bi poskušal polagati ovinke kot na običajnem motorju, je lahko zato nevaren.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.