Odločitev: novih modelov te znamke pri nas ne bomo več videli

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Glede na okoliščine je veliko možnosti, da se s tem znana in za marsikoga zelo cenjena znamka poslavlja od nas.
Oglej si celoten članek

Krizno prestrukturiranje je avtomobilsko zvezo Renault - Nissan - Mitsubishi prisililo v sprejem globokih rezov in nepopularnih ukrepov. Med drugim tudi o globalni vlogi treh znamk.

Kar se je sumilo že ob predstavitvi obrisov skupnega načrta za pot iz rdečih številk, se zdaj udejanja. Iz znamke Mitsubishi so sporočili, da bodo "za nedoločen čas" na evropskem trgu "zamrznili" vpeljavo vseh svojih novih modelov.

To pomeni, da v Evropi ne bomo deležni napovedanih modelov, kot sta naslednja generacija pickupa L200, ali suva outlander. Prav tako k nam ne bo zapeljala naslednja generacija kompaktnega križanca ASX ali eclipse cross. Ne bo niti naslednika malega space starja, ki naj bi ga v Aziji prodajali kot električni avto.

Podatki podjetja Ardi kažejo, da po slovenskih cestah vozi nekaj prek osem tisoč mitsubishijev različnih letnikov. Še vedno je največ med njimi pajerotov, sledijo outlanderji različnih generacij, colt, ASX, L200, carisma, lancer, space star, canter, grandis ...

Foto: Mitsubishi mitsubishi space star

Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi outlander PHEV Foto: Žurnal24 Mitsubishi lancer EVO X

Znamka bo za zdaj ohranila svoje delovanja v Evropi, a le s prodajo obstoječih modelov. Vendar pa bodo zaradi napovedanih zaostritev evropske okoljske zakonodaje ti modeli kmalu postali neustrezni in jih ne bodo več mogli prav dolgo tržiti. Ali bo takrat sledilo dokončno slovo Mitubishija, ki je Evropejcem dala tako slovite modele, kot sta pajero ali lancer evolution, ali pa dramatičnega 3000, v tem trenutku še ni znano oziroma potrjeno.

Revoz? Trojica si je v kriznem načrtu razdelila svet

Po poročanju portala Autocar se bo Mitsubishi po dogovoru v aliansi v prihodnosti osredinil na trg jugovzhodne Azoje, kje ima trenutno kar 6,4-odstotni tržni delež. Za primerjavo, v Evropi je ta delež le 1,0-odstoten, v Severni Ameriki pa še desetinko nižji. Na omenjenem azijskem trgu beleži tudi zelo dobre poslovne rezultate. 

Načrt prestrukturiranja predvideva tudi spremembe v lokacijah proizvodnje, reorganizacije prodajne mreže in poslovnih modelov. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.