Avto
2465 ogledov

Odločitev: novih modelov te znamke pri nas ne bomo več videli

Mitsubishi L200 Saša Despot
Glede na okoliščine je veliko možnosti, da se s tem znana in za marsikoga zelo cenjena znamka poslavlja od nas.

Krizno prestrukturiranje je avtomobilsko zvezo Renault - Nissan - Mitsubishi prisililo v sprejem globokih rezov in nepopularnih ukrepov. Med drugim tudi o globalni vlogi treh znamk.

Kar se je sumilo že ob predstavitvi obrisov skupnega načrta za pot iz rdečih številk, se zdaj udejanja. Iz znamke Mitsubishi so sporočili, da bodo "za nedoločen čas" na evropskem trgu "zamrznili" vpeljavo vseh svojih novih modelov.

To pomeni, da v Evropi ne bomo deležni napovedanih modelov, kot sta naslednja generacija pickupa L200, ali suva outlander. Prav tako k nam ne bo zapeljala naslednja generacija kompaktnega križanca ASX ali eclipse cross. Ne bo niti naslednika malega space starja, ki naj bi ga v Aziji prodajali kot električni avto.

Podatki podjetja Ardi kažejo, da po slovenskih cestah vozi nekaj prek osem tisoč mitsubishijev različnih letnikov. Še vedno je največ med njimi pajerotov, sledijo outlanderji različnih generacij, colt, ASX, L200, carisma, lancer, space star, canter, grandis ...

mitsubishi space star | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi

Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mitsubishi outlander PHEV | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mitsubishi lancer EVO X | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Znamka bo za zdaj ohranila svoje delovanja v Evropi, a le s prodajo obstoječih modelov. Vendar pa bodo zaradi napovedanih zaostritev evropske okoljske zakonodaje ti modeli kmalu postali neustrezni in jih ne bodo več mogli prav dolgo tržiti. Ali bo takrat sledilo dokončno slovo Mitubishija, ki je Evropejcem dala tako slovite modele, kot sta pajero ali lancer evolution, ali pa dramatičnega 3000, v tem trenutku še ni znano oziroma potrjeno.

Revoz Revoz? Avto Trojica si je v kriznem načrtu razdelila svet

Po poročanju portala Autocar se bo Mitsubishi po dogovoru v aliansi v prihodnosti osredinil na trg jugovzhodne Azoje, kje ima trenutno kar 6,4-odstotni tržni delež. Za primerjavo, v Evropi je ta delež le 1,0-odstoten, v Severni Ameriki pa še desetinko nižji. Na omenjenem azijskem trgu beleži tudi zelo dobre poslovne rezultate. 

Načrt prestrukturiranja predvideva tudi spremembe v lokacijah proizvodnje, reorganizacije prodajne mreže in poslovnih modelov. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.