Opel corsa, 1.4, 5v, flex fix - privlačna avanturistka

Foto: Žurnal24 Posebnost testnika je priročen sistem flex fix, na katerega lahko v kratkem času
Nova, športna oblika, udobje in veliko prostora so odlike opel corse, ki naj bi podjetje iz Rüsselsheima vrnil na pota stare slave.
Oglej si celoten članek

Izzivalna oblika marsikaterega voznika prepriča v nakup, ne glede na predhodni vpogled v tehnične karakteristike vozila. Najbolj padejo v oči veliki in zašiljeni žarometi spredaj, ki se zajedajo visoko v motorni pokrov in tako kot še marsikaj na avtomobilu spominjajo na večjo sestrsko astro. Vetrobransko steklo je zelo položno, "mišice" pa je corsa pridobila na račun širših blatnikov in širšega koloteka s 16-palčnimi kolesi, kar daje občutek stabilnosti.

 

Foto: Zoran Uzelac

 

Elementi in materiali v notranjosti testnika s paketom opreme cosmo so prijetni na pogled in hkrati zelo uporabni, z izjemo črne gladke plastike na sredinski konzoli, zaradi česar bodo morali pedantneži imeti pri roki krpico za brisanje prahu in prstnih odtisov. V notranjosti prevladuje elegantno oblikovana armaturna plošča, ki zasije v rumeni barvi, ko se spusti tema. Pri Oplu so poskrbeli, da corsa po opremi prav nič ne zaostaja za večjimi limuzinami. Ne manjkajo niti tempomat, potovalni računalnik, predvajalnik mp3 in učinkovita klimatska naprava niti v usnje oblečeni ogrevani sedeži, ki omogočajo dober oprijem in nastavitev volana po globini in višini, ki bo koristna tako za nekoliko višje kot nižje. Pozimi vas ne bo zeblo v roke, saj je usnjen trikraki volanski obroč ogrevan. Med bogato opremo smo pogrešali elektronski sistem stabilnosti (ESP), ki je na voljo le za doplačilo. Prostora v notranjosti je tudi zaradi večjih zunanjih mer glede na predhodnico na pretek. Prednji sedeži zagotavljajo dober oprijem, zmotila nas je malce neudobna ravna zadnja klop.

Potrdilo praktičnosti so številne uporabne odlagalne površine. Prtljažnik je dovolj velik, da vanj položimo večji kovček. Njegova posebnost pa je dvovišinsko prilagodljivo dno. Glavna posebnost testnika se skriva v zadku – in to dobesedno. Sistem flex fix bo navdušil vse ljubitelje kolesarjenja, saj omogoča prijazno in priročno varno pritrditev in prevoz do dveh koles. Nosilec se preprosto, kot svojevrsten predal, izvleče iz zadnjega odbijača. Operacija ob priloženih navodilih tudi predstavnicam nežnejšega spola ne bo vzela več kot pet minut. Sistem ponuja dodatno varnostno komponento, saj voznika ob vzvratni vožnji opozorilni pisk opozarja na ovire. S sistemom flex fix, ki ga je možno dobiti za doplačilo 600 evrov, je namreč vozilo za približno pol metra daljše.


Foto: Zoran Uzelac

 
Dobro preglednost nazaj in naprej zagotavlja visoka postavitev voznika in veliko vetrobransko steklo. Vožnjo med zavijanjem sta motila predvsem preširoka stebrička B. Vožnja po vijugastih cestah je udobna, vendar ne tako živahna, kot nakazuje oblika avtomobila. 1,4-litrski bencinski motor je pisan na kožo tistim, ki uživajo v bolj umirjeni vožnji. Drugi ga bodo morali pognati na okoli 5000 vrtljajev v minuti. Krivdo za to lahko iščemo v nizkem najvišjem navoru. Poraba goriva na testu je bila 8,2 litra.

Test Euro NCAP: 5 zvezdic (34 točk od 37).
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.