Nova, športna oblika, udobje in veliko prostora so odlike opel corse, ki naj bi podjetje iz Rüsselsheima vrnil na pota stare slave.
Izzivalna oblika marsikaterega voznika prepriča v nakup, ne glede na predhodni vpogled v tehnične
karakteristike vozila. Najbolj padejo v oči veliki in zašiljeni žarometi spredaj, ki se zajedajo
visoko v motorni pokrov in tako kot še marsikaj na avtomobilu spominjajo na večjo sestrsko astro.
Vetrobransko steklo je zelo položno, "mišice" pa je corsa pridobila na račun širših blatnikov in
širšega koloteka s 16-palčnimi kolesi, kar daje občutek stabilnosti.
|
|
Elementi in materiali v notranjosti testnika s paketom opreme cosmo so prijetni na pogled in hkrati zelo uporabni, z izjemo črne gladke plastike na sredinski konzoli, zaradi česar bodo morali pedantneži imeti pri roki krpico za brisanje prahu in prstnih odtisov. V notranjosti prevladuje elegantno oblikovana armaturna plošča, ki zasije v rumeni barvi, ko se spusti tema. Pri Oplu so poskrbeli, da corsa po opremi prav nič ne zaostaja za večjimi limuzinami. Ne manjkajo niti tempomat, potovalni računalnik, predvajalnik mp3 in učinkovita klimatska naprava niti v usnje oblečeni ogrevani sedeži, ki omogočajo dober oprijem in nastavitev volana po globini in višini, ki bo koristna tako za nekoliko višje kot nižje. Pozimi vas ne bo zeblo v roke, saj je usnjen trikraki volanski obroč ogrevan. Med bogato opremo smo pogrešali elektronski sistem stabilnosti (ESP), ki je na voljo le za doplačilo. Prostora v notranjosti je tudi zaradi večjih zunanjih mer glede na predhodnico na pretek. Prednji sedeži zagotavljajo dober oprijem, zmotila nas je malce neudobna ravna zadnja klop.
Potrdilo praktičnosti so številne uporabne odlagalne površine. Prtljažnik je dovolj velik, da vanj položimo večji kovček. Njegova posebnost pa je dvovišinsko prilagodljivo dno. Glavna posebnost testnika se skriva v zadku – in to dobesedno. Sistem flex fix bo navdušil vse ljubitelje kolesarjenja, saj omogoča prijazno in priročno varno pritrditev in prevoz do dveh koles. Nosilec se preprosto, kot svojevrsten predal, izvleče iz zadnjega odbijača. Operacija ob priloženih navodilih tudi predstavnicam nežnejšega spola ne bo vzela več kot pet minut. Sistem ponuja dodatno varnostno komponento, saj voznika ob vzvratni vožnji opozorilni pisk opozarja na ovire. S sistemom flex fix, ki ga je možno dobiti za doplačilo 600 evrov, je namreč vozilo za približno pol metra daljše.
|
Test Euro NCAP: 5 zvezdic (34 točk od 37).