V peugeotu 5008 (morda) ne potrebujete dodatnih dveh sedežev

Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008 Foto: Andrej Leban Peugeot 5008
Oglašujejo ga kot terenca, a se bo gotovo veliko bolje znašel kot avto za zahtevnejšo družino. Cene za peugeot 5008 s srednjo opremo in motorizacijo se bodo pri nas gibale med 24 in 26 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Od starega klasičnega enoprostorca peugeota 5008 je ostalo le ime, pravijo pri uvozniku. Nova je platforma, drug je razred vozil, kamor sodi, povsem druge so tehnologije. Meni se ob prvem stiku vseeno zdi, da je k sreči vendarle ostal tudi velik del filozofije uporabnosti starega avta, kar današnji suvi/križanci prevečkrat zapostavljajo in se izgovarjajo le na dodatna dva sedeža v tretji vrsti. 

Novi peugeot 5008 Novi peugeot 5008 ni več enoprostorec

Peugeot 5008 je uradno zapeljal na slovenske ceste, že letos naj bi se po njih podilo 200 primerkov, prihodnje leto pa še dodatnih 500. Samozavest uvoznika ni iz trte izvita, saj gre za enega najbolj zanimivih segmentov vozil, poleg tega nameravajo graditi na uspehu, ki jim ga je tudi na našem trgu prinesel manjši brat 3008.

A v nasprotju s konkurenti med "športnimi terenci", kot bodo v prvi vrsti škoda kodiaq, nissan x-trail, mazda CX-5, renault koleos in drugi, peugeot 5008 z zahtevno podlago ne bo imel veliko skupnih točk. OK, saj je dobrih 23 centimetrov dvignjen nad tlemi, ima plastične obrobe okoli blatnikov in tak fin terenski videz. A zgolj opcijski Grip control nadzora nad motornim navorom in asistent za spust sta premalo za kakšno resnejše blato ali globlji sneg. 4x4 pogona namreč 5008 nima in ga ne bo imel. 

PRVI VTISI Preizkusili smo Peugeotov i-cockpit druge generacije

V redu, tudi marsikateri konkurent se proda brez njega in še vedno služi svojemu osnovnemu namenu. In na tem področju ima peugeot 5008 kaj pokazati. S 4,6 metra sicer ni najdaljši, ima pa eno najdaljših medosnih razdalij. Pribitek skoraj 20 centimetrov dolžine v primerjavi z modelom 3008 je predvsem v razkošnejšem prostoru v drugi vrsti. Ta je že tako nekaj posebnega, saj je peugeot 5008 praktično edini med "terenci", ki ima samostojno pomične in enako velike tri sedeže v drugi vrsti, vse opremljene z isofix pritrdišči. Za tri otroke pri hiši torej v primeru 5008 še ni potrebno doplačevati za dodatna dva sedeža tretje vrste, ki s seboj marsikdaj prineseta tudi hud kompromis v prtljažniku. Med neposrednimi konkurenti je s tremi ločenimi naslonjali trenutno še najbližji škoda kodiaq, a tudi pri njem je srednji sedež druge vrste zelo ozek. 

Foto: Andrej Leban Peugeot 5008

Peugeot 5008 ima proti doplačilu na voljo tudi šesti in sedmi sedež in tudi tu se avto razlikuje, saj nista fiksna in ju je mogoče enostavno odstranjevati iz avta ter po potrebi pridobiti dodaten prostor v prtljažniku. Prostora za prtljago že tako ne manjka, zaradi pomične druge vrste ga je v osnovi med 780 in 1.060 litri, s podrto drugo vrsto v ravno dno pa vse do 2.150. "Največ v segmentu." Prtljažnik lahko odpira migljaj s stopalom pod odbijačem.

Peugeot 5008 je tudi na drugih področjih prijazen uporabnikom. Spredaj je sicer zelo podoben modelu 3008, saj sta i-cockpita praktično identično futuristična. Ima tudi zelo podoben nabor udobja in različnih asistenčnih sistemov, vse v odvisnosti od stopnje opreme in doplačil. Posebnost je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik, ki bo v naslednjih mesecih postopoma na voljo pri različnih motornih izpeljankah. Pogoni sicer obsegajo znane bencinske in dizelske motorje z močmi od 73 do 133 kilovatov (100 do 180 KM). Najmočnejši dizelski motor je ekskluziven za GT.

Pozabite na Alibabo Peugeot 3008: "Najboljši motor" v "najboljšem avtu"

Opremskih paketov je skupno pet, a pričakujejo največje zanimanje kupcev za višje opreme allure, GT line in najbolj športno GT. Allure ima denimo že prednje senzorje, 18-palčna platišča, sovoznikov sedež, ki se ga poklopi, zadnji sedeži imajo mizice in senčnike, voznik priklopi telefon prek mirror screen na 8-palčnem infozabavnem zaslonu ... Pri tej opremi je že tudi možno dokupiti polne LED žaromete, doplačati je potrebno še tudi za AEB zaviranje v sili (300-410 evrov). Celovit paket aktivnih varnostnih sistemov je vključen v paket "Varnost plus", ki je pri višjem paketu GT Line že serijski. 

Cene se odvisno od motorja in opreme prično pri 22.800 evrih in segajo do 37.588 evrov. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.