Peugeot kot prva evropska znamka vstopa v pomemben razred

Foto: Peugeot
Foto: Peugeot
Pri Peugeotu so najavili prihod dveh 100-odstotno električnih modelov, med drugim tudi, kot trdijo Francozi, prvi evropski povsem električni karavan.
Oglej si celoten članek

Peugeoti bo novo generacijo peugeota 308 predstavil tudi kot povsem 100-odstotno električna modela, petvratno kombilimuzino e-308 in, kot so zapisali, tudi prvega evropskega 100-odstotno električnega karavana e-308 SW. Električnega karavana so sicer predstavili že pri kitajskem MG, in sicer model MG5, pred kratkim pa je svoj prvi električni karavan najavil tudi Audi. Leta 2024 bo novi audi A6 dobil električno različico A6 e-tron, ki bo na voljo tudi kot karavanski avant.

Foto: Peugeot Peugeot e-308

Avto Tale domislica je v avtomobilih že deset let

Obe karoserijski različici peugeota 308 sta že na voljo v priključni hibridni izvedenki, električni pa na trg pa prihajata od leta 2023. Električni 308 in električni 308 SW bo poganjal povsem novi motor, ki razvije 115 kW (156 KM) in ima več kot 400 kilometrov dosega (po ciklu WLTP), seveda odvisno od nivoja opreme. Pri Peugeotu ob tem omenjajo najboljšo učinkovitostjo v tem avtomobilskem segmentu, saj vozilo povprečno porabi 12,7 kWh elektrike.

Za 100-odstotno električni izvedenki so bila posebej razvita nova 18-palčna platišča. Nekaj izboljšav v korist večje učinkovitosti električnega pogonskega sklopa je bilo narejenih na aerodinamiki.

Foto: Peugeot Peugeot e-308

Avto Kaj imaš pa danes to za en stroj?

Nov motor in baterija nove generacije

Peugeot bo ob tem lansiral tudi povsem novi in v celoti električni motor: s 115 kW moči (156 KM) in 260 Nm navora. Ta motor bo dopolnil aktualno ponudbo, ki zajema priključni hibridni izvedenki s 180 KM/132 kW in 225 KM/162 kW ter izvedenke na notranje zgorevanje.

Pogled v zakulisje Velik preobrat pri proizvodnji avtomobilov

Baterija je prav tako nove generacije. Visokonapetostna baterija s 54 kWh (uporabnih 51 kWh) z novo kemično sestavo iz 80 % niklja, 10 % mangana in 10 % kobalta, deluje pri 400 voltih in omogoča več kot 400 kilometrov dosega po preizkusnem postopku WLTP (homologacija je v teku).

Foto: Peugeot Peugeot e-308

Novo pri nas Kaj imata skupnega e-rifter in ljubljanski Golovec?

Poleg tega lahko voznik, za čim učinkovitejše upravljanje porabe energije, izbere svoj način vožnje (eco, normal, sport) in hkrati po zaslugi načina "brake" ob odmiku noge s pedala za pospeševanje poveča zaviranje, in s tem optimizira rekuperacijo energije. 
 Serijsko je na voljo trifazni vgrajeni polnilnik z nazivno močjo 11 kW. Polnilna vtičnica je primerna za vse načine polnjenja. Na javni polnilnici s 100 kW se bo vozilo napolnilo od 20 % do 80 % v manj kot 25 minutah.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.