Podkožna terapija

Foto: Žurnal24 Santafe je na zunanjosti malenkost pridobil, obenem pa lastnikom predhodnega mod Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Santafe je model velikega pomena za Hyundai, saj so z njim še odločneje zakorakali v suvovske vode.
Oglej si celoten članek

Prenova je tako prinesla blage popravke na zunanjosti, predvsem kozmetične narave, več sprememb, predvsem tehničnih, pa je znotraj ali v potniški kabini ali pod motornim pokrovom. Santafe zdaj za podobno ceno ponuja tudi več opreme, kar ga naredi še bolj simpatičnega za nakup.

Zunaj le zategnili kakšno gubico
Na zunaj boste novinca prepoznali predvsem po spremenjeni motorni maski in bolj agresivnem odbijaču ter dejstvu, da so v ohišju ogledal zdaj smerokazi. Tudi zadek je malenkostno drugačen, nove so luči, ali bolje rečeno grafika le-teh, ter izpušni cevi in odbijač.

Znotraj več udobja in tehnike
Po merah je ostal povsem enak kot predhodnik, kar pomeni, da so tudi proporci in centimetri, namenjeni potnikom, povsem enaki. Oddaljenost od tal tako kot prej znaša 20 centimetrov, kar pripomore k terensko visokemu vstopanju v vozilo. V notranjosti so malenkostno spremenjeni merilniki pred voznikom in volanski obroč, drugačna je tudi tkanina na sedežih.

Foto: Žurnal24

 

Pri dražjih različicah le-to razumljivo zamenja usnje, ki je za razred boljše kakovosti kot prej. Pri Hyundaiju so prisluhnili tudi željam kupcev, saj si bo od junija dalje mogoče omisliti tudi tovarniško vgrajeno navigacijo, do takrat je na voljo le prenosna znamke Garmin. Santafeja je še vedno mogoče dobiti tudi v sedemsedežni izvedbi, doplačilo za dva bolj zasilna sedeža v zadku pa znaša 1.400 evrov. Med novosti štejemo še stikalo za zagon vozila in brezstični ključ, novost pa predstavlja tudi kamera za vzvratno vožnjo, ki je nameščena v sredinsko ogledalo, in indikator prestave.

Dva motorja, dva menjalnika
Kot rečeno v uvodu, je največ sprememb ravno pod motornim pokrovom, saj tu najdemo dva nova agregata. Za evropske kupce najzanimivejši bo zagotovo 2,2-litrski dizel, ki po novem razvije 145 kilovatov in 421 oziroma 436 Nm navora (avtomatika). Snovalci so kljub večji moči dosegli upad porabe in emisij, in sicer za osem odstotkov, tako da santafe s tem motorjem v ozračje izpusti le 176 gramov CO2. Drugi agregat je prav tako konkretno prenovljen, in sicer gre za 2,4-litrski bencinski agregat z dvojnim variabilnim krmiljenjem ventilov, ki razvije 128 kilovatov moči in 226 Nm navora. Njegov izpust znaša 203 grame CO2. Menjalnika sta dva, in sicer šeststopenjski ročni ter avtomatski z enako stopnjami in možnostjo ročnega pretikanja.

Foto: Žurnal24

 

Štirikolesni pogon je tako kot prej TOD, kar pomeni navor po potrebi. To pomeni, da električno nadzorovana sklopka glede na potrebe razmejuje potreben navor med posamezni osi. Voznik pa lahko po želji pogon tudi zaklene, s čimer je navor med obe osi stalno razmejen v razmerju 50:50.

Več opreme za podobno ceno
Opremski paketi so trije in že v osnovi prinašajo veliko mero udobja in opreme. Style tako že ima šest zračnih varnostnih blazin, ESC, dvoobmočno klimatsko napravo, 17-palčna lita platišča,  električno poklopljivi stranski ogledali, radio s CD-MP3-predvajalnikom in tako dalje. Paket premium temu doda še električno nastavljiv voznikov sedež, tempomat, senzor za dež in platišča velikosti 18 palcev. Višek ponudbe pa predstavlja paket limited, ki premore še usnje, električno pomičen je še sovoznikov sedež, oba pa sta ogrevana, ksenoske žaromete, kamero za vzvratno vožnjo in sredinsko ogledalo s samodejno zatemnitvijo.

Cene se začnejo pri 25.990 evrih, kolikor stane dvokolesno gnani style z bencinskim motorjem.  Za takšnega z dizelskim motorjem  boste odšteli najmanj 29.990 evrov. Štirikolesni pogon zahteva 1.500 evrov doplačila, enako velja tudi za višji paket opreme premium. Limited je od tega še tri tisočake dražji. Letos nameravajo pri Hyundaiju prodati 300 vozil.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.