Poglejte, kaj prihaja v Evropo

Foto: Ford
Foto: Ford
Ford bo v Evropo pripeljal prav poseben avtomobil. "To je prav posebna pasma," sporočajo.
Oglej si celoten članek

Ford je potrdil, da bo novi Ranger Raptor – najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi – prišel v Evropo. Predstavili ga bodo  na dogodku s področja iger Gamescom v Kölnu v Nemčiji.

Avto Evropejci, veselite se: prihaja ranger različici raptor!

Oddelek Ford Performance je prvega raptorja razvil za resnične navdušence, iskalci adrenalina v Evropi pa si ga bodo lahko omislili sredi leta 2019. Poganjal ga bo Fordov 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora, motor pa bo dopolnjeval novi 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Posebneža odlikuje ekstremno oblikovanje in edinstveno podvozje, ki so ga v oddelku Ford Performance optimalno prilagodili (posebej so ojačali okvir podvozja, izdelan iz jekla z dodatnimi zlitinami) za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir. Prav tako sta Ford in Microsoft objavila, da bo novi raptor vključen v dirkaško video igro Forza Horizon 4, prav zato ga bodo predstavili na Gamescomu – največjem dogodku s področja računalniških in video iger v Evropi.

Avto Šef Forda duhovito zatrl Teslo

“Pozabite vse, kar se vam zdi, da veste o pickupih,” je povedal Leo Roeks, direktor oddelka Ford Performance v Evropi. “Naš novi raptor je povsem nova pasma – čistokrvni puščavski dirkalnik in ekstremni adrenalinski terenec, ki se v najzahtevnejših delovnih pogojih brez težav pomeri z najzmogljivejšimi tekmeci.”

Avto Slovencu so v roke zaupali tri 900 tisoč evrov vredne ford fieste

Blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi za terensko zmogljivost, manjše sile v zmernejših pogojih pa poskrbijo za udobnejšo vožnjo po cestah. Športne blažilnike z bati s premerom 46,6 mm dopolnjujejo krmilne ročice iz aluminija, spredaj so uporabljeni stolpi z izpostavljenimi amortizerji, zadaj pa za vzmetenje skrbi kombinacija vijačnih vzmeti in vgrajenih Wattovih členov, ki omogoča pomik osi gor in dol s kar najmanj prečnega gibanja. Za zaviranje skrbijo zavorne čeljusti z dvema batoma spredaj, vsi štirje zavorni koluti s premerom 332 mm so prisilno hlajeni (prezračevani), sprednja sta debela 32 mm, zadnja pa 24 mm.

Avto V boksih Fordovih WRC dirkalnikov

Prav tako je opremljen s posebej razvitimi terenskimi pnevmatikami za vse terene BF Goodrich z dimenzijami 285/70 R17. 

Serijsko Rangerjevo zaščito motorja in okrova diferenciala dopolnjuje nova udarna plošča, ki je izdelana iz 2,3 mm debelega jekla z visoko natezno trdnostjo. Pri Fordu poudarjajo tudi sistem za upravljanje terena (Terrain Management System), ki vozniku omogoča izbiro med šestimi načini za široko paleto terenov in voznih scenarijev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.