Policija prodaja rabljene avtomobile

Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile Foto: Saša Despot policija prodaja avtomobile
Slovenska policija prodaja izrabljene in uničene policijske avtomobile in tudi avtomobilske pnevmatike. Med avtomobili je za izklicno ceno 165 evrov denimo na voljo škoda octavia RS, le malce dražja je škoda superb. Vendar pozor - pogoji ne omogočajo poceni nakupa.
Oglej si celoten članek

Policija oziroma ministrstvo za notranje zadeve prodajata 181 avtomobilov in 75 kosov pnevmatik, na katere pri izvrševanju svojih nalog iz različnih razlogov ne more več računati. 

Kot so pojasnili na ministrstvu za notranje zadeve, je izmed vseh avtomobilov 111 takšnih, ki so v okvari, medtem ko je preostalih 70 vozil dotrajanih ali pa niso več tehnično brezhibna in njihovo popravilo ekonomsko ni smotrno. 

Legende, ki so kraljevale na začetku 90-ih

In kaj je na seznamu 181 odpisanih vozil, s katerih so bile sicer pred odprodajo odstranjene vse policijske oznake in druga specialna oprema? Ponudba je široka, od terencev do limuzin in motornih koles. Najstarejši na seznamu avtomobilov je denimo BMW serije 3 (E36) iz leta 1993 z razmeroma ugodnimi 185.000 prevoženimi kilometri in ocenjen še na 330 evrov. VW golf III iz leta 1994 je ocenjen na komaj 82 evrov, citroën ZX iz 1995 pa je vreden še 165 evrov. 

Na seznamu so nekdanje marice renault masterji in VW transporterji, pa denimo terenska nissan terrano in suzuki vitara, ford focusi, renault megani, škode octavie, opel astre, ford mondeoti, BMW motorna kolesa ... Najdražji na seznamu je terenski mercedes-benz G za 3.200 evrov, med zanimivimi primerki pa sta denimo sedem let stara dirkaška škoda octavia RS za 165 evrov ali njena sodobnica škoda superb za 363 evrov.

Medalja za vztrajnost gre eni izmed škod octavij, saj je v 10 letih službovanja naredila kar 432.736 kilometrov, vredna je še 330 evrov. Zakaj tako nizke vrednosti kljub ne pretirani starosti? Veliko izmed teh vozil je iztrošenih prek vseh meja, imajo večjo okvaro na bistvenih sestavnih delih ali pa so bila močno poškodovana v nesrečah. 

Tudi pri pnevmatikah bi težko rekli, da so "tipi-topi". Čeprav so še vse nerabljene, so dolga leta čakale v skladiščih. Njihova povprečna starost je namreč osem let in so torej po merilih proizvajalcev že presegle rok uporabnosti. Nekatere pa so mlajše, a zaradi dimenzij ali neparnega števila ne koristijo več potrebam voznega parka policije in ministrstva. Med njimi so takšna za motorje, kombije in za avtomobile. Na policiji pravijo, da se zavedajo, da je večina pnevmatik že starejših in jih zato ni več priporočljivo uporabljati v prometu, da pa je stvar kupca, kaj bo z njimi počel. Lahko se jih uporabi tudi za drugačne namene, pravijo.

Vse ali nobenega!

Interesenti imajo do 9. junija čas, da svoje ponudbe naslovijo na naslov ministrstva, seveda pa si lahko avtomobile in drugo opremo pred tem tudi ogledajo.

Vendar pozor, če mislite, da boste ponudili 165 evrov in dobili v roke ključe škode octavie RS, se motite. Prodajalec vse te avtomobile prodaja v kompletu. Ocenjena vrednost celotnega paketa je 92.350 evrov, medtem ko je paket pnevmatik vreden 1.980 evrov. Sistem nakupa je videno-kupljeno. Kdo torej zagotavlja, da za skoraj sto tisočakov ne boste kupili le kakih 250 ton starega železa? Nihče, a morda je tudi s starimi avtomobili še mogoče zaslužiti.

V to je prepričan tudi direktor urada za logistiko Bojan Bučinel. In zakaj so se odločili za skupinsko odprodajo? "Na ta način bomo dobili več, kot če bi šli v prodajo posameznih vozil. Nekatera pač niso več tržno zanimiva in bi zato tvegali, da bi imeli z njimi le stroške razgradnje. Tako pa je stvar kupca, da se odloči, kaj bo z njimi naredil. Verjamem, da je marsikatero vozilo mogoče popraviti, a nam se to ekonomsko pač ne izplača."

"Da je taktika dobra, dokazujejo pretekle dražbe, ki so prav tako potekale na ta način in so bile uspešne. Ceno za vozila je postavil uradni cenitelj, glede na pretekle izkušnje pa gre pričakovati, da bo najboljša ponudba še precej višja," je optimističen Bučinel.

andrej.leban@zurnal24.si

Vsebine s področja avtomobilizma tudi na forumih med.over.net.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 22:42 27. Maj 2015.

    Kar vse lahko spokajo na Dinos.

  • 00:41 27. Maj 2015.

    3/4 je za DINOS

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.