Porsche pred koncem leta pokazal novi 718 T

Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T Foto: Porsche Porsche 718 T
Pri Porscheju širijo paleto modelov boxster in cayman.
Oglej si celoten članek

Z modelom 718 T je Porsche prenesel svoj puristični koncept 911 T iz leta 1968 na modelsko serijo dvosedežnih športnih avtomobilov. Nova modelska različica boxsterja in caymana tako združuje štirivaljni bokser turbomotor z močjo 220 kW (300 KM) in številne elemente opreme, ki poudarjajo značaj zmogljivih T-modelov.

Foto: Porsche Porsche 718 T

Avto Rimac je odkril, koliko milijonov je Porsche vložil v njegovo družbo

Bokser motor s turbopolnilnikom z močjo 220 kW (300 KM) močno požene Porsche 718 T iz mirovanja in se zavrti do 7.500 vrt./min. 2,0-litrski 4-valjni turbo že pri 2.150 vrt./min. doseže največji navor 380 Nm. Masa praznega vozila je 1.350 (z menjalnikom PDK: 1.380) kilogramov. Zaradi razmerja med maso in močjo, ki znaša 4,5 (4,6) kg/KM, se iz mirovanja do 100 km/h požene v času 5,1 (4,7) sekunde, končna hitrost pa znaša 275 km/h.

Foto: Porsche Porsche 718 T

Mednje sodijo 20 palčna aluminijasta platišča, športno podvozje PASM z 20 mm spuščeno karoserijo, ki je prvič kombinirano z 2,0-litrskim turbomotorjem, krajša prestavna ročica z rdečo prestavno shemo in paket sport chrono. V kombinaciji z osnovnim motorjem so ti elementi opreme na voljo le v 718 T. Porsche ga ponuja v izvedbah boxster in cayman s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in sistemom porsche torque vectoring (PTV) z mehansko prečno zaporo na zadnji premi. Opcijsko je na voljo tudi Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK). 

Foto: Porsche Porsche 718 T

Avto Potrjeno: prvi električni porsche

'T' pri Porscheju tradicionalno pomeni 'Touring', njegov revir je ovinkasta regionalna cesta, cilj pa dinamična vožnja avtomobila. Takšni filozofiji se dvosedežnik približuje z omejenim obsegom opreme, ki vključuje črne zanke za odpiranje na vratnih oblogah in športna sedeža z električnim 2-smernim nastavljanjem, črnimi sredinskimi deli iz Sport-Texa in izvezenim napisom '718' na vzglavnikih.

Foto: Porsche Porsche 718 T

Serijski paket Sport Chrono modela 718 T nudi vozne režime Normal, Sport, Sport Plus in Individual, ki jih lahko izberete s stikalom Mode na volanu. Režima Sport in Sport Plus aktivirata bolj športne karakteristike krmilne elektronike motorja in pedala za plin, funkcija avtomatskega vmesnega dodajanja plina pa pomaga pri ročnem prestavljanju v nižjo prestavo. Sport Plus še dodatno izboljša vozne lastnosti 718 T tako, da bolj športno konfigurira sistem Porsche Active Stability Management (PASM), prilagodljivo uležajenje agregatov Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) in opcijski Porschejev menjalnik z dvojno sklopko. V kombinaciji z menjalnikom PDK sta na voljo funkcija Launch Control in gumb Sport Response na sredini stikala Mode.

NBA zvezdnik Stephen Curry na avtocesti raztreščil svojega Porscheja

Foto: Porsche Porsche 718 T

Poleg tega velik predal nadomešča modul Porsche Communication Management (PCM). Kdor se ne želi odpovedati multimedijskemu sistemu, ga lahko naroči brez doplačila. Vsi ti ukrepi izničijo dodatno maso, ki nastane z vgradnjo filtra za trdne delce za bencinske motorje (OPF).

V notranjosti je športni GT-volan s premerom 360 milimetrov in stikalom Mode. Beli napisi 'Boxster T' oziroma 'Cayman T' krasijo črne številčnice instrumentov. Okrasne obrobe armaturne plošče in sredinske konzole so lakirane v visokosijajni črni barvi. Tudi vstopne letve krasijo napisi 'Boxster T' oziroma 'Cayman T'.

Foto: Porsche Porsche 718 T

Avto Novi porsche 911 predčasno razkrit

Posebnost predstavljajo dinamični ležaji menjalnika – sistem PADM. Ta sistem zmanjšuje nihanja v območju motorja/menjalnika in premikanja, ki zaradi skupne mase pogonskega sklopa vplivajo na vozno dinamiko. Združuje prednosti čvrstejšega in mehkejšega uležajenja menjalnika: pri spremembah obremenitve in med hitro vožnjo skozi ovinke so vozne lastnosti občutno natančnejše in stabilnejše. Na neravnem cestišču se vozno udobje ohrani.

Foto: Porsche Porsche 718 T

Za različico Porsche 718 Cayman T bo treba v Nemčiji odšteti 63.047 evrov, za 718 Boxster T pa 65.070 evrov (ceni vključujeta DDV in deželno opremo). Oba nova modela sta že na voljo kupcem iz EU28 in držav, ki izpolnjujejo iste standarde.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.