Pospravi sedem ljudi in še kaj

Foto: Žurnal24 Družili smo se z dacio logan.
Logan se bo v avtomobilske anale zapisal kot projekt, ki ga nihče ni jemal povsem resno, a je iz tega zrasel pomemben derivat materinskega Renaulta, na kožo pisan revnejšim evropskim predelom, njegovo uspešnost pa s pridom dokazuje tudi širitev modelne palete, katere prvi del je ravno karavanska izpeljanka.
Oglej si celoten članek
 

PLUS, MINUS

Plus: Oblika gre v korak s časom, prostornost, robustnost, prtljažnik, sedemsedežna zasnova, nizka cena.

Minus: Prtljažni rolo, težka odstranljiva tretja vrsta, nagibanje v ovinkih, trda plastika v notranjosti.

MCV ali multi convivial vehicle je kombilimuzina z velikim poudarkom na notranji prostornosti, ki sprejme do sedem ljudi in njihovo prtljago, če je potnikov manj, pa prtljažni prostor hitro nadpovprečno narase na največ 2300 litrov. V okvirih, kot sem jih zapisal, tako za ta denar preprosto ne morete dobiti več avtomobila, če pa v enačbo vključimo še dovolj zmogljivi in zgledno ekonomični 1,5-litrski motor DCI, potem je rezultat jasen.



Oblikovno logan MCV v ničemer ne izstopa, a vseeno zmore slediti trendom, tako da nikakor ni zastarel, škatlasta oblika, vključno z dvokrilnimi vrati (in odpiranjem do 180 stopinj), pa nakazuje nadpovprečno prostorno notranjost. Slednja je enaka kot v limuzini, armaturna plošča iz enega kosa deluje in je plastična, a vseeno dovolj kvalitetna in nekičasta. Zamere glede ergonomije ostajajo (predvsem kar se tiče postavitve stikal klimatske naprave in odlagalnih prostorov), ker pa gre za najbolje opremljeno različico (vključno s stranskimi varnostnimi mehovi, klimatsko napravo in CD-predvajalnikom, ki pa ne bere MP3-jev), pa bi si vseeno želeli še kaj več. Sedenje spredaj in zadaj je zadovoljivo, moti predvsem raven hrbtni del, ki nudi bore malo opore in nasploh slabotno oblazinjenje. Prostora za kolena in glave je ogromno, z veseljem napišem, da to velja tudi za sedenje v tretji vrsti, vstopanje vanjo pa otročje lahko. Položaj za volanom je takšen, kot so si ga zamislili v tovarni, saj ni možno nastavljati niti volanskega obroča niti tudi sedeža po višini.



Motor v nosu je stari znanec iz Renaultovih manjših modelov, gre za srednjo različico s 63 kW, ki postreže z zadostno zalogo moči in navora ter se loganu lepo poda. Res je tudi, da se pri polni založenosti pozna njegova majhnost, kjer je treba večkrat poseči po prestavni ročici s petimi prestavnimi razmerji. Slednja ni bog ve kaj, je pa njen tek dovolj tekoč, da ne kazi končne podobe. Zavore delujejo solidno, enako tudi servovolan, volanski mehanizem pa je tipično Renaultov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.