Prej nasprotno; napredno dizelsko srce ji zagotavlja tudi izdatno mero športnosti in zmerno porabo, pa še cena se je spustila konkretno pod mejo 30 tisočakov, zaradi česar je mnogo dostopnejša.
Znan in prekaljen motor zadosti
Na tem mestu je treba povedati, da laguna z najšibkejšim motorjem v ponudbi ni prav nič izgubila na ostrini, saj je del serijske opreme tudi tu štirikolesno krmiljenje, imenovano 4control, zaradi katerega se avto v ovinkih počuti veliko bolj domače, ob dinamični vožnji pa daje občutek, kot da vozite veliko manjši avto. Dizelski motor v nosu že dodobra poznamo,saj se je kalil in dokazal že v mnogih hišnih modelih, glede na videno tam je povsem samoumevno, da so ga ponudili tudi v tem modelu. Zaloga moči je povsem zadostna za večino uporabnikov, enako velja tudi za navor, ki ga je pri 2.000 vrtljajih že za dovolj spoštljivih 340 Nm. Motorju se razlika v moči v primerjavi z močnejšim »bratom« pozna le pri pospeševanjih v klanec in ko je vozilo bolj naloženo. Takrat pride do izraza dejstvo, da agregat velikosti dveh litrov, a za tiste, ki jim to ni dovolj, imajo v hiši tako ali tako še druge močnejše agregate.
Pod črto tako kupe laguna doseže hitrosti do 210 km/h in stotico na merilniku prekrije v 9,5 sekunde. Med vožnjo ima voznik občutek, da gre celo še hitreje, vsekakor pa se nam je kupe prikupil glede odličnih voznih lastnosti in vzmetenja, ki nudi dober kompromis med izrazito športnostjo in udobnim nabiranjem kilometrov na avtocesti. Testnik je imel dodana še za palec večja platišča, kar prav tako ni zmedlo francoskega podvozja in je prav tako hvalevredno. Menjalnik je šeststopenjski ročni z dovolj prestavnega talenta, le prestavna ročica je še vedno malenkost predolga. Volanski obroč dobro sede v roko, a športnega talenta zaradi servo ojačanja ne premore. Če smo natančni, je to najšibkejši člen tega avtomobila, vsaj dokler gledamo skozi oči športnega uporabnika. Ampak to so že malenkosti, ki jih marsikdo sploh ne bi opazil. Zavore nalogo opravljajo dobro, tudi pri večjih obremenitvah. Boste pa vsekakor opazili zmerno porabo, saj se je poraba na testu vseskozi gibala med sedmimi in osmimi litri plinskega olja. Veliko več kot to pa tudi izrazito športna vožnja ne prinese.
Še vedno vpadljiv kupe
Glede oblike smo v preteklosti napisali že veliko pohvalnih besed, saj gre za model, ki je v primerjavi z ostalimi hišnimi modeli najdlje od konfekcionizma, kar je tudi domena razreda, v katerem se nahaja. Zelo športna silhueta in nizki boki so njen prepoznavni znak, še bolj kot to pa izrazit sprednji del z nizkim nosom in velike kolesne odprtine. Na zadku so nam še vedno zelo všeč luči zaradi uporabe tehnologije LED. Poleg tega nam zadek tudi zdaj ni toliko prirasel k srcu, kot bi si mislili, saj s preostalimi deli avtomobila ne tvori skladne celote, vsaj spodnji del. Ampak tu se utegnejo kresati mnenja, saj imajo vsake oči pač svojega malarja.
Presenetljivi materiali in kakovost
Notranjost je znana iz drugih kupejevskih lagun, predvsem pa to pomeni kakovostno izdelano notranjost z izbranimi materiali, glede prostornosti pa lahko govorimo o srednje velikem štirisedežnem kupeju, ki zna tudi za daljše poti ponuditi dovolj udobja štirim odraslim osebam. Glede na občutno nižjo ceno bi pričakovali tudi manj opreme, a so se pri Renaultu potrudili in tudi z nekaj pretkanimi triki kupcem ponudili zelo veliko. Govora je predvsem o navigacijski napravi, kjer je na vrhu sredinske konzole carminat napravo nadomestila navigacija tom tom, ki povsem spodobno opravlja nalogo, obema pa so skupna stikala z večfunkcijsko osrednjo tipko, cena pa je precej nižja od prej omenjenega izdelka. Podobno so se lotili tudi avdionaprave, kjer pod dovolj kakovosten sistem zdaj ni več podpisan arkamys, ampak komu mar. Zvok je več kot soliden, niso pa pozabili niti na stikala za priključitev prenosnih avdionaprav. Glavna razlika je tako pri sedežih, saj je voljno usnje zamenjala tkanina, ki pa je dobra na otip in pogled, le sedeži delujejo bolj tanki kot prej. Glede udobja pomislekov nismo imeli, le pri bočnem oprijemu še vedno ne briljira. Vstop v drugo vrsto je preprost, dostop do prtljažnika prav tako. Je pa ta dokaj plitek, a kljub temu vase sprejme dovolj zajetnih 423 litrov. Je pa zaradi visokega zadka še vedno problematična preglednost nazaj, zato morajo biti obvezen del opreme parkirna pomagala. In tudi so. Oblika terja davek tudi pri prostornosti v drugi vrsti, predvsem v višini glav, kjer višji od 1,85 metra ne bodo našli udobja v tem pogledu.
Renault laguna coupe 2.0 dCi 150 dynamique
Motor: 1.995 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 110 kW (150 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 340 Nm/ pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,8 litra/100 km, 157 g CO2/km
Zmogljivosti: 210 km/h, 9,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.643x1.812x 1.398 medosna razdalja 2.694, prtljažnik (v litrih): 423
Cena: 25.990/28.820 EUR