Preizkusili smo Oplov prototip

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP
Sedli smo za volan delno zamaskiranega prototipnega Opla, da bi preizkusili, kakšne pogonske motorje lahko pričakujemo od 1. septembra naprej.
Oglej si celoten članek

Na Oplovih delavnicah smo se pobližje spoznali z novim, bolj realnim ciklom merjenja emisij in porabe goriv, WLTP in RDE, ki predstavljata nov svetovno usklajeni postopek merjenja porabe goriva in emisij za lahka vozila, v realnih razmerah na cesti. Dosedanji postopek merjenja (NEDC) je potekal v laboratorijih. WLTP bo začel za vsa novo homologirana vozila veljati s 1. septembrom, o čemer smo že pisali.

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP

Opel pa nas je na delavnice povabil tudi z namenom, da bi preizkusili novo paleto motorjev, bencinskih in dizelskih, ki zadostujejo emisijskim normam Euro 6d-TEMP. Normativi bodo za bencinske motorje začeli veljati že z letošnjim septembrom, dizelske pa leto kasneje. Brez doseganja norm registracija ne bo možna.

Višji davki? Bo novi test za emisije prinesel bistveno dražje avte?

Dolivali bomo AdBlue

Da bi dosegli normative, ki jih po novem zahteva evropska zakonodaja, so, Oplovi bencinski motorji opremljeni s filtrom za trdne delce (FAP), kar smo do zdaj poznali pri dizelskih motorjih, pri slednjih pa je poleg nalivne odprtine za gorivo nameščena še odprtina za dolivanje tekočine AdBlue. Sistem naknadnega čiščenja dizelskih izpušnih plinov deluje z neškodljivo tekočino AdBlue, sestavljeno iz ureje in vode, vbrizgano v izpušne pline. Tekočina se v procesu pretvori v amonijak, ki predstavlja katalitsko osnovo. Z njo reagirajo dušikovi oksidi (NOx), ki se v katalizatorju selektivno reducirajo v dušik in vodo.

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP

Opel ima že zdaj kar 90 motorjev in menjalnikov prilagojenih novim okoljskim predpisom Euro 6d ter opravljene meritve porabe in izpustov WLTP zanje, zato po zagotovilih nemškega proizvajalca vozil ne bo zastojev v proizvodnji in dobavah.

Test Opel crossland X za skrbnike večjih psov

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP

SUV glavni aduti

Sami smo na prvi vožnji v Nemčiji novosti pod motornim pokrovom ali pa prilagojene motorje novim emisijskim zahtevam preizkušali v trojčku Oplovih križancev oziroma suvov: crossland X, grandland X in mokka X. Za njih pri Oplu verjamejo, da bodo v naslednjih dveh letih predstavljali 40 odstotkov celotne njihove prodaje.

Avto Ne, Opel ne ukinja teh dveh modelov!

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP

Nov je 1,5-litrski turbodizelski motor, ki ga sicer v svoje modele vgrajujeta tudi Peugeot in Citroën, s katerim Opel sestavlja koncern PSA. Na kratki vožnji smo ga preizkusili v crosslandu X, in sicer v različici s 75- oziroma 96 kilovatov moči (102- oziroma 130 konjskih moči). Novost je tud nov osemstopenjski samodejni menjalnik, ki je lažji od šeststopenjske avtomatike in obljublja manjšo porabo goriva. Pri mokki X so predstavili posodobljen in prilagojen 1,6-litrski atmosferski bencinski motor in 1,4-litrski turbo motor z močjo 88- oziroma 103 kilovate moči (120- oz. 140 konjskih moči).

Foto: Gregor Prebil Oplovi motorji euro 6d-TEMP

Pravzaprav pa nas je najbolj zanimal novi 1,2-litrski prisilno polnjeni bencinski motor turbo s 96 kilovati moči (130 KM), v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim meenjalnikom. Preizkusili smo ga v enem od treh prototipnih grandlandov X, prinaša pa bolj gladko vožnjo, saj prestavlja nezaznavno, predvsem pa se je izkazal za zelo agilnega, pri čemer nismo zaznavali motečega hrupa ali vibracij.

Avto S 1. septembrom velike spremembe pri novih avtomobilih

Pri Oplu so nam potrdili, da razvijajo nov mali štirivaljnik, že kmalu pa lahko pričakujemo tudi prvi priključni hibrid.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 15:46 1. Avgust 2018.

    Ah povsod enako tudi folciji pa audiji niso več kar je bilo vse se kvari ni več avtov kot nekoč …

  • 14:10 28. Julij 2018.

    Odkar se je menjal lastnik, se tudi motorji počasi menjujejo in PSA nima nič s temi klumpi od GM. 1.2 …

  • 09:19 27. Julij 2018.

    Odkar ima opel nove motorje crkujejo po 100000 km. Insignije so prava katastrofa. 1,6 motorji razpadajo,poraba pri manjših motorjih v …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.