Premierno smo se usedli v audija Q2

Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2 Foto: Gregor Prebil Audi Q2
Audi je zadnja leta vztrajno napovedoval prihod malega križanca - B suva. V času digitalne dobe so ga uspešno skrili do premiernega razkritja v Ženevi. Mi smo se vanj usedli in strnili prve vtise.
Oglej si celoten članek

20 centimetrov manj v primerjavi z Q3 se pri audiju Q2 opazi že na prvi pogled. Tudi vizualno so najmanjšemu Q-ju nadeli masko največjega Q7, z boksarsko ploščatim "nosom", medtem, ko luči na zadku spominjajo na tiste pri VW polu, ali A3, odvisno koga vprašate. Pohvalno je predvsem to, da niso kopirali večjih modelov Q, zaradi česar so zaradi podobnosti modelov do zdaj na oblikovalce v Ingolstadtu letele kritike. Audi Q2 bi z videzom znal privabiti mlade, a kakšna bo cena?

"Z audijem Q2 želimo privabiti mlade kupce," so nam Nemci povedali ob premieri v Ženevi. To je posebej poudaril tudi prvi mož Audija Rupert Stadler: "Že od začetka je bil narejen za mlade kupce."

Najmanjši Q, ki pa znotraj ni majhen

Zanimimo je, da Audi Q2 naj ne bi pripeljal v ZDA, ker je premajhen za ameriške kupce. Da bo to pomemben igralec v razredu križancev (med premium znamkami trenutno nima veliko konkurentov, ki bi meril 4,19 metra tako kot Q2), menijo tudi pri analitski hiši JATO Dynamics: "V tem premium segmentu je prostora šee veliko, tu ni niti Daimlerja, Volva, niti Land Roverja." Glavna konkurenta sta tako jeep renegade in mini countryman.

Da bi izgledal atraktivno, so mu nadeli velika kolesa, od 17- do 19-palcev, avtomobil v živo zato izgleda zares impresivno. Za suv vozilo je razmeroma nizek, kljub le dobrim štirim metrom dolžine pa je znotraj presenetljivo prostoren za B segment križancev. Nič čudnega, saj ima medosje dolgo kot petvratni audi A3. Zato je v potovalni kabini, tako na prednjih sedežih, kot zadnji klopi, občutek prostornosti podoben kot v primeru večjega Q3. To ne pomeni, da se na zadnji klopi sedi razkošno, ampak ponuja povsem dovolj za tiste, ki jim je namenjen. Z mojimi 177 centimetri je bilo nad glavo dovolj prostora, pred koleni ga je ostalo manj.

Prtljažnik je s 405 litri povprečen, če ga primerjamo s konkurenti, recimo mercedesom GLA (485 litrov), ki je večji in tudi dražji. Zato pa so pri Audiju uporabili rešitev zlaganja sedežev v razmerju 40:20:40, kar povečuje uporabnost avtomobilov tega segmenta. S podrtjem sedežev se lahko prtljažnik poveča na največ 1050 litrov.

Bolj resen kot mini countryman

Dizajnersko se težko postavlja ob rob miniju. Znotraj deluje precej bolj resno, pa čeprav je barv na izbiro na pretek. Enako velja za zunanjost, ki je lahko zaradi barvno kontrastnega C stebrička dvobarva. Okolje v potovalni kabini je preveč podobno večjim modelom, čeprav kakovosti materialov ne gre oporekati.

Armaturna plošča je sicer nova, gumbov je minimalno - opcijsko je na voljo tudi že dobro znani digitalni zaslon pred voznikom. Mali ima torej to, kar imajo veliki - namenili so mu tudi MMI z vrtljivim vmesnikom, glasovno upravljanje in vse pametne vmesnike za povezljivost s pametnimi telefoni. Verjetno je najbolj high-tech malček ta trenutek.

Da bo všeč mlajšim, sklepam tudi zaradi položaja sedenja. Čeprav je križanec, se lahko v njem sedi tako nizko kot v kombilimuzinskem A3 ali limuzinskem A4. Prepriča tudi ozvočenje Bang & Olufsen z 705 vati moči in 14 zvočniki.



Pohvalna je tudi varnost. Avtomobil sam zavira in speljuje v gneči, ima vgrajen sistem samodejnega zaviranja v sili, prepoznava prometne znake, tudi prečni promet, head-up zaslon je zelo pregleden.

grega.prebil@zurnal24.si

 

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 10:05 3. Marec 2016.

    za mlade je pa nakup takega avtomobila res mačji kašelj.....saj niste resni !

  • 09:26 3. Marec 2016.

    Prepisan članek iz tujih medijev. Kateri mladi slovenski mulc pa bo imel toliko evrov? Po napisanem, kakšen nemški.

  • 09:10 3. Marec 2016.

    Ali ste normalni ?<br />In kje bodo mladi dobili denar za ta avto ?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.