Premium zvezda s slovenskim podpisom

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA
Mercedes-Benz je na slovenski trg po razredu B in A pripeljal tretji mali model, CLA, ki naj bi še dodatno pomladil starostno skupino mercedesovih kupcev. Za drzno obliko je poskrbel glavni hišni oblikovalec Slovenec Robert Lešnik
Oglej si celoten članek

Prvi adut štirivratnega kupeja je drzna oblika, s katero sledi večjemu modelu CLS, ki velja za oblikovalsko ikono znamke.


Nizka strešna linija in aerodinamični oblikovalski prijemi so ga naredili zelo „spolzkega“, saj se hvali z najnižjim koeficient zračnega upora med serijskimi vozili (0,22). Za primerjavo, opel ampera je imela kot doslej najbolj "spolzki" avtomobil koeficient 0,235.

Ostre linije

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA Ohranja vidne oblikovalske povezave z vzornikom, CLS-om druge generacije. Prednji del sicer zelo spominja na komblilimuzinsko različico razreda A, strešna linija je tipična kupejevska, ki se konča v nizko spuščenem zadku. Tako kot ostala dva mala modela ponuja individualno izbiro zunanjosti in dinamičnosti s športnim AMG paketom opreme.

Po razredu A je povzeta notranjost, nekaj novosti pa je tehničnih. Tako je serijski izpopolnjeni asistent za podporo vozniku (collision  prevention assist). Opozorilo pred trkom zdaj deluje že pri 7 km/h, prej je delovalo pri 30 km/h. Ne glede na krmiljenje je serijsko direktno krmiljenje s spremenljivo servo podporo, za več agilnosti in občutka moči v ovinkih skrbi asistent za dinamiko v ovinkih.

Za doplačilo so vozniku na voljo asistenčni sistemi, ki zaznavajo vozila v mrtvem kotu, asistenca za ohranjanje smeri, aktivni asistent za parkiranje (vzdolžno in prečno) ter kamera za vzvratno vožnjo z dinamičnimi črtami.

Tudi dizel, kasneje še štirikolesni pogon

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz CLA V začetku so na voljo trije bencinski in en dizelski pogonski agregat, po katerem naj bi bilo pri nas največ povpraševanja. Razpon moči bencinskih motorjev sega od 90 do 155 kilovatov, najmočnejša izvedenka je kombinirana s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom DCT, ki je na voljo tudi za edini dizelski motor 220 CDI s 125 kilovati moči. Vsi motorji ustrezajo normativom Euro 6.

Jeseni prihajata še modela CLA 250 s štirikolesnim pogonom 4MATIC in češnja na torti, športni CLA 45 AMG 4MATIC z 265 kilovati moči (360 KM), ki bo stal 55.000 evrov. Za vstopni bencinski model je treba odšteti 26.990 evrov, dizel stane najmanj 31.800 evrov. Uvoznik načrtuje, da bo letos na slovenskih cestah 80 modelov CLA, prihodnje leto pa še 20 več.

S tem pa se zgodba s črko A ne končuje, saj prihajajo še novi modeli, ki jih bodo izdelovali na isti platformi - mali terenec, karavanski CLA shooting brake, v prihodnosti pa verjetno tudi kabriolet.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.