Prepričana, da sta vredna greha

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Dva izjemna skuterja za izjemno ceno. Sam bi dvakrat premislil, preden bi ga čez noč pustil pred blokom, kar nenazadnje pač postane usoda skuterjev.
Oglej si celoten članek

Bavarci so pri letošnjih modelih maxi skuterjev ogromno pozornosti posvetili dizajnu. Pri Bmw-ju sicer trdijo, da je nadrgradnja tako obsežna, da gre za povsem nova modela skuterjev, ki ju je težko primerjati s predhodniki. Namen našega testa tudi ni bil ta, da primerjamo, kako radikalno so spremenili vzmetenje, sklopko in sam izgled, ampak zakaj naj se nekdo odloči za športni ali nekoliko bolj komfortni model 650, ko pa sta oba pregrešno draga. 

Foto: Anže Petkovšek BMW motor

Foto: Anže Petkovšek BMW motor Bolj športen izgled

Kot rečeno, Bavarci so svoje skuterje želeli oblikovno približati športnim motociklom, kar jim je v določeni meri uspelo, zadnje luči pa so denimo podobne bavarskim turerjem. Videz je skratka atraktiven, linije lepo tečejo proti zadku, dvocevni izpuh je kratek in hkrati dovolj robusten, skuterjema so nekoliko odebelili sprednje boke, še vedno pa gre za skuter. Motorja imata senzorje za mrtvi kot, ki zasvetijo na ogledalih. Gre za prvi motocikel s tovrstnim sistemom, ki ga poznamo predvsem v avtomobilih. Deluje razmeroma solidno, vendar je pri motociklu toliko bolj pomembno, da se ne zanašamo na elektroniko in da vrtimo glavo na vse strani, ko smo v gostem prometu. Ob tem je treba omeniti, da ogledala nudijo zelo dober pogled nazaj.

Foto: Anže Petkovšek BMW motor

Foto: Anže Petkovšek BMW motor Skuterja sta zelo udobna in lepo vodljiva na vseh podlagah, z velikim bratom iz serije GT pa boste imeli malce več težav pri premikanju motorja na mestu. To je tudi bistvena razlika med modeloma. Športni je veliko bolj zabaven, lažje vodljiv, manjši in 12 kilogramov lažji. Torej zelo primeren za vožnjo po mestu, medtem ko je GT zelo udoben motocikel za daljše vožnje, tako primestne kot tudi za kakšen daljši izlet. Noge lahko povsem iztegneš, si avtomatično nastaviš vetrno zaščito (na športnem bratu je nastavitev ročna), v predalčku napolniš telefon in uživaš. Da ne omenjamo gretja sedeža in ročic, prostora za shranjevanje, ki ga je dovolj, a je pod sedežem denimo zložljiv, ko ga ne potrebujemo ...

Foto: Anže Petkovšek BMW motor

Foto: Anže Petkovšek BMW motor

Udobje, udobje, udobje

Prenova je poleg boljšega vzmetenja, prinesla tudi boljšo sklopko, ki poveča odzivnost obeh modelov. Brez težav lahko torej s 60 konjskimi močmi in precejšnjim navorom prehitite kolono, ko se prižge zelena luč, za šviganje med avtomobili pa je, kot rečeno, veliko bolj primerna športna različica. Skuterja sta izjemna in v svojem razredu izstopata po udobju, zmogljivosti in natančnosti izdelave, vendar to ima svojo ceno. Sam bi dvakrat premislil, preden bi motor za 12 tisoč evrov pustil čez noč pred blokom ali kakšnim barom, kar nenazadnje je ali pač postane usoda skuterjev.

Okvir:

Osnovna cena modela GT je 11.750 evrov, medtem, ko je sport 300 evrov cenejši. 

Motor v obeh konjičkih: tekočinsko hlajeni vrstni dvovaljni

Največji navor 63 Nm, moč 44 kW (60 KM), najvišja hitrost 180 km/h.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.