Bavarci so pri letošnjih modelih maxi skuterjev ogromno pozornosti posvetili dizajnu. Pri Bmw-ju sicer trdijo, da je nadrgradnja tako obsežna, da gre za povsem nova modela skuterjev, ki ju je težko primerjati s predhodniki. Namen našega testa tudi ni bil ta, da primerjamo, kako radikalno so spremenili vzmetenje, sklopko in sam izgled, ampak zakaj naj se nekdo odloči za športni ali nekoliko bolj komfortni model 650, ko pa sta oba pregrešno draga.
Bolj športen izgled
Kot rečeno, Bavarci so svoje skuterje želeli oblikovno približati športnim motociklom, kar jim je v določeni meri uspelo, zadnje luči pa so denimo podobne bavarskim turerjem. Videz je skratka atraktiven, linije lepo tečejo proti zadku, dvocevni izpuh je kratek in hkrati dovolj robusten, skuterjema so nekoliko odebelili sprednje boke, še vedno pa gre za skuter. Motorja imata senzorje za mrtvi kot, ki zasvetijo na ogledalih. Gre za prvi motocikel s tovrstnim sistemom, ki ga poznamo predvsem v avtomobilih. Deluje razmeroma solidno, vendar je pri motociklu toliko bolj pomembno, da se ne zanašamo na elektroniko in da vrtimo glavo na vse strani, ko smo v gostem prometu. Ob tem je treba omeniti, da ogledala nudijo zelo dober pogled nazaj.
Udobje, udobje, udobje
Prenova je poleg boljšega vzmetenja, prinesla tudi boljšo sklopko, ki poveča odzivnost obeh modelov. Brez težav lahko torej s 60 konjskimi močmi in precejšnjim navorom prehitite kolono, ko se prižge zelena luč, za šviganje med avtomobili pa je, kot rečeno, veliko bolj primerna športna različica. Skuterja sta izjemna in v svojem razredu izstopata po udobju, zmogljivosti in natančnosti izdelave, vendar to ima svojo ceno. Sam bi dvakrat premislil, preden bi motor za 12 tisoč evrov pustil čez noč pred blokom ali kakšnim barom, kar nenazadnje je ali pač postane usoda skuterjev.
Okvir:
Osnovna cena modela GT je 11.750 evrov, medtem, ko je sport 300 evrov cenejši.
Motor v obeh konjičkih: tekočinsko hlajeni vrstni dvovaljni
Največji navor 63 Nm, moč 44 kW (60 KM), najvišja hitrost 180 km/h.