Največjim slovenskim izborom avta leta se je lani pridružil še Žurnalov, ki je prvo leto požel veliko zanimanja tako bralcev kot uvoznikov. Letos pa smo se v avtomobilski redakciji namenili izbor še izboljšati, tako da smo dvema razredoma dodali še tretjega, premium avto, s čimer smo zaokrožili modelno ponudbo na trgu avtomobilov.
Vse avtomobile, ki so v teh štirih mesecih šli skozi naše roke, smo preizkusili tako na cesti kot v praktični uporabnosti, opravili številne meritve in primerjave med modeli, v enačbo pa vključili tudi cenovno konkurenčnost kot enega od poglavitnih dejavnikov avtomobilov, namenjenih družini. V razredu ženski avto leta smo bili pozornejši na videz, barvo in velikost, temu pa dodali še imidž in užitek v vožnji. V razredu premium pa je bil poudarek na prestižu, udobju, motoriziranosti ter seveda imidžu in ceni.
Zanimivo bo |
|
Z letošnjim izborom smo poskrbeli, da bo za vas, dragi bralci, izbor še zanimivejši kot lani.
|
Od prvega februarja je skozi naše roke šlo že 36 nominirancev, do konca obdobja, namenjenega preizkušanju in opravljanju meritev, ki je 31. avgusta, pa pričakujemo, da se bo število nominirancev ustavilo pri številki 50. Zelo zanimivo utegne biti v razredu družinski avto leta, saj so razlike med dosedanjimi nominirancimi zelo majhne, največje letošnje novosti pa znajo stvari še dodatno postaviti na glavo.
Med družinsko naravnanimi so tako za zdaj nominirani: citroën C3 picasso, citroën C5 tourer, dodge journey, honda accord tourer, ford kuga, kia soul, nissan qashqai+2, subaru forester, škoda superb in toyota avensis wagon.
V drugem (bolj subjektivno naravnanem) razredu ženski avto leta pa so za zdaj nominiranci: alfa romeo mito, audi A5 cabrio, honda jazz, ford ka, ford fiesta, hyundai i20, lancia delta, mazda3, mini cabrio, opel agila, renault mégane, toyota IQ, VW golf in VW scirocco.
Posebna cvetka pa bo razred premium, ker so nominiranci naslednji: cadillac CTS, audi A6, audi Q5, BMW serije7, BMW X6, hyundai IX55, jaguar XF, mercedes benz razreda E, GLK in ML, nissan murano in volvo XC60.
Glasovanje septembra
31. avgusta bo uredništvo objavilo finaliste v treh razredih, s tem pa se vsaj formalno moč
odločanja o zmagovalcu prenese na Žurnalove bralce in strokovno žirijo, ki jo sestavljajo
strokovnjaki s področja avtomobilizma in drugi znani Slovenci. Razmerje glasov med žirijo in bralci
pa znaša 50:50. Glasovanje bo potekalo od 1. septembra dalje, natanko en mesec, glas pa bo lahko
oddal vsak na spletnem portalu zurnal24.si/avtoleta, s čimer se potegujete za eno od bogatih
nagrad, kaj so nagrade, pa naj za zdaj ostane skrivnost.
Boj bo tudi letos zelo napet, nagrade bogate, želimo pa si tudi vašega
sodelovanja, zato spremljajte izbor in glasujte za Žurnalov avto tudi vi.