PLUSI, MINUSI |
Plusi: prostornost, udobje, bogata oprema.
|
V Ameriki in na Japonskem je že zvezda stalnica in daje s svojim videzom vedeti, da ni več otrok. Nova je od lani le v Evropi, pa še ta je za razvajene potrebe voznikov na stari celini prirejena. Pri Nissanu so ji zato spremenili značilnosti volanskega mehanizma, zvočno izolacijo, nadeli drugačne blažilnike in ji dodali modernejšo kombinacijo ostrih in zaobljenih oblin.
Bolj kot zunanja podoba prepriča svetla in prostorna notranjost, ki je največji adut v prvi vrsti družinskega Nissanovega modela. Prostora na prednjih, zelo udobnih sedežih je tako za roke kot za noge na pretek. Več kot dovolj ga ostane tudi za tri potnike na zadnji klopi, zaradi visoke strešne linije pa tudi za visokorasle potnike. Prtljažnik ponuja sodobne mere. 467 litrov prtljažnega prostora v limuzinski različici je dovolj tudi za družine, ki s seboj na počitnice rade odpeljejo kakšen kovček več.
Tako merilniki in razporeditev stikal in vzvodov kot tudi videz armaturne plošče ter sredinska konzola so znani oziroma gre za akumulacijo slogov različnih hišnih modelov. Položaj za volanom je dobro nastavljiv, ergonomija pa je prav tako udobna. S svetlimi sedeži in plastiko v svetlejših barvah bodo imeli težave pedantneži, saj ob neprevidni uporabi umazanija hitro pusti sled na materialih.
Deluje samosvoje, a dovolj klasično in prepoznavno, tako da o kakšnem dolgčasu ne moremo govoriti. Razsipavanja z razkošjem ni bilo, a že "naša" osnovna oprema ponuja veliko: štiri varnostne blazine, ABS, električni paket, po višini nastavljiv voznikov sedež, ročno klimatsko napravo in avdiosistem z upravljanjem na volanskem obroču ter sistem Bluetooth za prostoročno telefoniranje.
Štirivratni testnik je bil opremljen z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, razvije 80 kW/110 KM, kar se je za športne podvige izkazalo za premalo, a je agilnosti in konjev več kot dovolj za družinske voznike. Petstopenjski ročni menjalnik ponuja mešane občutke. Sicer natančno menjavanje prestav motijo dolgi hodi in pomanjkanje šeste prestave. Motor je namreč v najvišji prestavi že pri okoli 4000 vrtljajih zelo glasen. V ostrih ovinkih avtomobil ni suveren in sili v nasprotno smer. Karoserija je občutljiva na močnejši veter, ki piha z boka. Njegovo področje pa je varčnost. Na poti na počitnice vam štirikolesnika ne bo treba pogosto odžejati – na testu je bila poraba okoli sedmih litrov.
Ljubitelji Nissanovih podaljšanih ritk boste morali za testni model odšteti 15.350 evrov.