Prvi na cilju porsche 911 RS 3.0

Foto: Žurnal24 Reli starodobnikov je bil prava paša za oči. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
6. Mednarodni rally starodobnih vozil Dunaj-Trst 2008 je še enkrat postregel s pravo poslastico za ljubitelje avtomobilizma. 1.500 kilometrov dolga pot se je končala sredi Kopra.
Oglej si celoten članek

Na cilj 1500 kilometrov dolge trase relija so prispele tudi vse štiri slovenske posadke, ki so lahko sredi Kopra nazdravile osvojenemu cilju – priti srečno do konca. Proga je v Sloveniji potekala tako čez alpske ceste kot tudi skozi Dolenjsko. Tekmovalci so morali v starodobnih vozilih premagati močno sonce kot tudi dež, za nameček pa še ob zaključku močan južni veter. Slednje sicer ni pokvarilo odličnega razpoloženja ob zaključku relija.

V skupini Race je v absolutni konkurenci zmagal Johannes Huber s sovoznikom Wolfgangom Viakowskyjem v porscheju 911 RS 3.0, izdelanim leta 1975. Slovenska posadka Metod Papež in Mišo Šapec s fordom escortom je zaključila na 15. mestu in celo presegla cilj, saj sta v svojem razredu dosegla odlično tretje mesto.



Dobro sta se odrezali tudi obe slovenski posadki v razredu Competition. Zakonca Prebil sta s porschejem 911 SC targa zaključila na končnem 46. mestu v generalni razvrstitvi, medtem ko zakonca Hrovat v astonu martinu DB6 coupe na 43. Ker rezultat ni bil v ospredju, so zadovoljni z uvrstitvijo, saj še nimajo izkušenj s tovrstnimi reliji. Na cilj sta uspešno kot predtekmovalca z oplom GT prispela tudi brata Franko, ki sta med relijem poskrbela za odpravo marsikatere nastale težave. Kot zanimivost omenimo, da je na dirki sodeloval tudi dvakratni svetovni prvak v reliju Nemec Walter Röhrl. Enainšestdesetletnik, ki mu mnogi zaradi izjemno natančne vožnje pravijo tudi "The Master“ je nastopil s porschejem 911 2,4 S izdelanim leta 1970, vendar pa je moral reli žal predčasno zaključiti kot vodilni na dirki. V Trbovljah mu je namreč odpovedal motor njegovega porscheja.



Walter Röhrl je svoj prvi naslov svetovnega prvaka osvojil leta 1980 s fiatom, uspeh pa je ponovil še dve leti pozneje z oplom. Ljubitelje bencinskega športa je osupnil leta 1987, ko je z audijem S1 sport quattro podrl rekord na znameniti gorski dirki Pikes Peak v Ameriki. Slednja velja za eno najtežjih gorskih dirk, saj je dolga kar 19,9 kilometra in večinoma pokrita z drsečim makadamom. Uspehe je dosegal tudi na mnogih vztrajnostnih dirkah predvsem z vozili znamke Porsche.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.