Pudranje za Romea

Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta
Alfa Romeo. Giulietta je bila zadnja tri leta po prodajnih rezultatih ena od redkih svetlih točk te slovite italijanske znamke. S prenovo je dobila tudi nov motor.
Oglej si celoten članek

O zunanji vpadljivosti giuliette že doslej ni bilo dvoma, vseeno pa so ji z medgeneracijsko prenovo na novo „popudrali“ nos, ji nadeli temnejše žaromete, na novo oblikovali meglenke in dodali tri nove barve karoserije.

Uconnect z ekranom na dotik serijski

Rahle spremembe so tudi znotraj, kjer imajo različne oblikovne dodelave, kot so kakovostnejše in debelejše obloge vrat, funkcijo boljšega tesnjenja in bolj udobne vožnje.

Čeprav so elementi na videz enaki, so premazani z lakom, ki je odporen na praske. Električni servo volan ima obliko koničastega nosa maske vozila.

Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta

Valu digitalizacije se je pridružila z zmogljivim infotamentom (Uconnect), ki serijsko na vseh nivojih opreme prinaša najmanj 5-palčni ekran, na voljo je tudi 6,5-palčni v kombinaciji navigacijo (Garmin). Navigacija s kartografijo celotne Evrope ima 3D prikaz z vsemi največjimi znamenitostmi. Ponuja bližnjice do hotelov, restavracij. Cilj je možno spreminjati ali izbirati z glasovnim ukazovanjem.

Manj hrupa, več udobja

Serijski je alfin DNA sistem s štirimi nastavitvami načina vožnje - Dynamic, Natural, All Weather in Race), za varnost skrbi šest zračnih blazin, tipala za tlak v pnevmatikah, elektronska zapora diferenciala (Electronic Q2) preprečuje podkrmarjenje vozila.

Hrup v potniški kabini so izboljšali z izboljšanimi blažilniki spredaj in zadaj, podvozje ostaja enako. Kupcem so na izbiro štiri nivoji opreme, ki jih je moč dopolnjevati z devetimi različnimi doplačljivimi paketi.

Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta

Nov agregat

Novost med sedmimi motorji je 2.0 JTDm 16v 110-kilovatni dvolitrski dizel. Srce agregata predstavlja sistem vbrizgavanja goriva po skupnem vodu tretje generacije, ki uporablja nove injektorje. Ti omogočajo izboljšan proces izgorevanja, kar gre v prid tihemu delovanju in nižjim emisijam delcev ter žveplovih oksidov (NOx). Novi sistem vbrizgavanja goriva je tudi bolj enostaven in zanesljiv, saj so novi injektorji konstrukcijsko manj zapleteni in imajo za 40 odstotkov manj sestavnih delov. Uporaba turbinskega polnilnika majhnih dimenzij omogoča agregatu, da že pri nizkem številu motornih vrtljajev razvije najvišji navor v svoji kategoriji (380 Nm pri 1.750 vrt/min), kar ima za posledico izredno prožno vožnjo in odlične zmogljivosti: najvišja hitrost je 210 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 8,8 sekunde. Poraba goriva v kombiniranem ciklu je 4,2 l/100 km, emisije CO2 110 g/km.

Vrh ponudbe predstavlja motor 1750 TBi 16v z 240 konjskimi močmi in 340 Nm navora pri 1.900 vrtljajih, ki poganja tudi alfo 4C. Od 0 do 100 km/h zmore v 6,8 sekunde, najvišja hitrost je 244 km/h, tovarniško izmerjena poraba pa sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.