Reklama, zaradi katere je Nissan na udaru

Nissan je posnel sporno reklamo, v kateri njihov poltovornjak "priskoči" na pomoč buggyju, ki obtiči na strmi peščeni sipini.
Oglej si celoten članek

Neodvisna ameriška agencija za zaščito potrošniških pravic Federal Trade Commission (FTC) je dosegla dogovor z Nissanom o prenehanju predvajanja lažnih elementov v televizijskih reklamah, ki zavajajo kupce.

Japonski proizvajalec vozil je namreč v televizijskih oglasih svojega poltovornjaka prikazal z "nadnaravnimi" močmi. Tako v nekem prizoru na peščeni sipini obtiči buggy, Nissanovo vozilo pa ga z lahkoto potisne na vrh.

"Reklama, v kateri nissan frontier reši buggyja, je posneta v slogu amaterskega posnetka s spletnega kanala YouTube. Težava je, ker se to v resnici ni zgodilo in so obe vozili na vrh potegnili s kablom," so sporočili iz FTC.

Takšni triki v avtomobilski industriji niso nič novega. Samo predlani je deset najuspešnejših avtomobilskih proizvajalcev za televizijske oglase zapravilo 6,25 milijarde dolarjev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:14 28. Januar 2014.

    Ali je kaka agencija v ZDA odreagirala, ko so ob zavzetju Iraka prikazovali navdušenje iračanov nad okupacijsko oblastjo v različnih …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.