Rekordni lamborghini huracan performante zavrnil kritike

Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante Foto: Lamborghini Lamborghini huracan performante
Lamborghini je ob premieri huronskega huracana performante v Ženevi predočil tudi dokaze vsem dvomljivcem, da je to novi kralj Nürburgringa, ki je posekal dosedanji rekord porscheja 918.
Oglej si celoten članek

Lamborghini je svojega mišičnjaka svetovni javnosti najavil na zelo zanimiv način - nekaj dni pred začetkom salona v Ženevi je objavil surov video, posnet na stezi Nürburgring.

Performante je odpeljal celoten krog. Štoparica se je ustavila pri 6:52.01. To je dirkaško neskončnih pet sekund manj kot je kadarkoli uspelo doslej uradno najhitrejšemu velikoserijskemu avtu na Ringu, porscheju 918 spyder. In kar sedem sekund hitreje od bratskega aventadorja SV, ki naj bi bil resnični zastavonoša hitrosti pri Lamborghiniju. Hopla!

Ni pomembna končna hitrost ...

Kmalu se je na video ulil plaz komentarjev, zrasle so teorije zarote, da so si pri Lamborghiniju glede performanteja vse skupaj izmislili. 

Pri Lamborghiniju so si kritike vzeli k srcu, rivalstvo med hišnimi znamkami koncerna Volkswagen gor ali dol. Zato so v Ženevo prišli z računalniki, na katerih je shranjena hitrostna diagnostika GPS senzorjev hitrega kroga na Ringu.

Hkrati so zavrgli očitke glede uporabe izvenserijskih pnevmatik, saj bodo Pirelli Trofeo R pnevmatike med opcijami pri nakupu hitrega lamborghinija. Po pisanju CNeta so tudi izdatno pojasnili, da pri performanteju ni ključna končna hitrost, ki je pri tekmecih lahko resda višja. Bolj pomembno je, kako hitro hitrost avto doseže in koliko jo lahko "odnese" s seboj iz ovinka. In v tem pogledu huracan performante očitno blesti. 

Posnetek rekordnega kroga

Performante je posebna različica huracana V10 z aktivno aerodinamiko (predvsem zadnje krilo) in kar 40 kilogramov nižjo maso. Ima tudi precej trše in nižje podvozje. Motor ima moč povišano na 470 kW (640 KM, +30 KM), navora je za 600 Nm. Pospešek do 100 km/h je 2,9 sekunde, po 8,9 sekundah je že pri 200 km/h. Končna hitrost ni uradno navedena, a se giblje okoli 325 km/h.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.