Renault clio je zaenkrat pri nas na voljo s 84-kilovatnim turbobencinski trivaljnikom, ki lahko deluje v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom EDC. Višjo pogonsko možnost predstavlja hibridni pogonski sklop full hybrid E-tech 160, ki razvija sistemsko moč 116 kilovatov.
Na Žurnal24 bomo novega clia na prvi vožnji na mednarodni predstavitvi na Portugalkem preizkusili že ta teden. Članek s prvimi vtisi sledi po izteku embarga, ki je 20. novembra.
Za osnovni clio Tce 115 bo v kombinaciji z opremo evolution treba odšteti vsaj 19.490 evrov, z opremo techno pa 21.090 evrov. Hibridni clio bo z osnovno opremo evolution stal 24.690 evrov, z opremo techno pa najmanj 26.290 evrov. Hibridni clio bo na voljo tudi z najvišjo opremo esprit alpine, zanj pa bo treba odšteti najmanj 27.890 evrov.
Pri Renaultu pravijo, da je clio z novo generacijo postal predvsem še bolj živahen, kar mu omogoča tudi nov značilni oblikovni slog, v katerem se odraža sodobni pristop znamke do oblikovanja in tehnike. Clio so tudi izboljšali na vseh področjih in ga povzdignili v najbolj učinkovit neelektrični model v ponudbi.
V primerjavi s predhodnikom ima daljši pokrov motorja, medosna razdalja se je za 8 milimetrov povečala na 2,59 metra, dinamična strešna linija pa spominja na streho ultra kompaktnega kupeja. Poudari jo antena v obliki plavuti morskega psa, zaključi pa integrirano krilce. Novi clio v primerjavi s predhodnikom nima le večje medosne razdalje, ampak je zrasel tudi v druge smeri. V dolžino meri 4,12 metra, kar je 67 milimetrov več kot doslej, v širino je za 39 milimetrov zrasel na 1,77 metra, večji pa so tudi previsi. Postal je tudi malenkostno višji in je po zaslugi dodatnih 11 milimetrov visok natanko 1,45 metra.
Povečane mere so prinesle tudi prostornejšo kabino z boljšimi materiali. Armaturna plošča je opremljena z dvema 10,1-palčnima zaslonoma v obliki črke V, ki sta orientirana proti vozniku. Infozabavni sistem OpenR Link po novem tudi v cliu poganja Google, ki omogoča tudi vrsto svojih funkcionalnosti, kot so karte, asistent in več kot 100 aplikacij, kar smo že videli tudi v drugih Renaultovih modelih.
Evropa je zadnjih 10 let stala z razvojem in tehnologijo, uspešno pa je dražila osebne avtomobile. Isti modeli, brez sprememb, …
Vsi ste zelo pametni glede cen... Ok bodo cene vozil znižali, samo bodo tudi plače delavcem v EU znižali. Bo …
nekoč je bil majhen avtoček, ki je imel vse kar so imeli veliki . v reklami ! no danes ima …