E-scenic je zdaj električni družinski model za množice

Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech
Renault je predstavil novo generacijo modela scenic. Družinski enoprostorec se vrača h koreninam, a zdaj vozi na elektriko.
Oglej si celoten članek

Po 27 letih od prihoda prve generacije na trg je renault scenic zdaj storil enega najbolj revolucionarnih korakov naprej, saj je v celoti prešel na električni pogon. S tem je postal eden prvih namenskih družinskih električnih modelov na trgu. Renault peto generacijo scenica predstavlja na IAA avtosalonu v Münchnu.

Zelo ostro oblikovan scenic E-tech je postavljen na CMF-EV platformo in uteleša mešanico suvovskih ter enoprostorskih potez. Pod zunanjo podobo se je podpisala ekipa okoli šefa Renaultovega dizajna Gillesa Vidala, ki je pri skoraj 4,5 metru dolgem vozilu dala poudarek na številne ostre robove in zelo na robove potisnjena kolesa s posledično kratkimi previsi.

Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech

Med zelo pomembnimi podatki sta kar 2,78 metra dolga medosna razdalja in ravna streha, kar vse govori v prid notranji prostornosti, s katerim želi scenic odtegniti kupce konkurenčnih križancev. Po drugi strani pa ne novi scenic pretirava v višino, tako da z 1,57 metra obeta dobro aerodinamiko, ki jo še stopnjuje z raznimi oblikovnimi detajli z nalogo mini usmerjevalcev zračnega toka. Kolesa so 19- ali 20-palčna. 

V notranjosti je tako kot v vseh ostalih modernih Renaultovih avtih velik poudarek na dojemanju višje kakovosti, poleg tega pa tudi na prostornosti, ki jo še poudarja velikansko panoramsko steklo s prilagodljivo stopnjo prosojnosti.

Zaradi dolgega medosja in ravnega dna je veliko prostora tudi za tri zadnje potnike. Pri znamki so še posebej ponosni na poklopljivo sredinsko naslonjalo za roke, ki je hkrati tudi 3,6-litrska shramba za drobnarije, držalo pijač, tablice oziroma telefona in napajalna točka za zunanje naprave. Prtljažnika je za 545 litrov osnove, kar je več, kot nudita daljša VW ID.4 ali pa hyundai ioniq 5. S položenimi naslonjali narase prtljažnik na 1.670 litrov, vključena je luknja za smuči. Prostorov za shranjevanje je po kabini sicer za skoraj 39 litrov. 

Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech

Položaj sedenja v renault scenicu je dvignjen kot smo vajeni v suvih, sredinski pokončni 12,3-palčni zaslon je nekoliko nagnjen proti vozniku, medtem ko je voznikov 12-palčni v ležečem položaju. Infozabavni sistem seveda kot v ostalih modernih Renaultih poganja Googlov OS, med drugim ima v malhi okoli 50 različnih aplikacij. Renault poudarja tudi visoko stopnjo uporabe recikliranih materialov in dejstvo, da so se povsem odpovedali naravnemu usnju.

Pri pogonu je treba vedeti, da bodo renault scenica E-tech nudili z dvema različicama baterij - 60 ali 87 kWh uporabne kapacitete, ki sta modularno zgrajeni in zato omogočata visoko stopnjo popravila, če bi vmes kateri od modulov odpovedal. 

Pri standardni različici uporabljajo motor s 125 kW, avto pa ima do 420 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Največja moč polnjenja je sicer 130 kW, hitrost je omejena na 150 km/h. Močnejša kombinacija pa ima poleg večje baterije motor s 160 kW. Doseg je po WLTP do 620 kilometrov, pospešek z mesta v 8,4 sekunde, največja hitrost pa 170 km/h. Največja moč polnjenja na hitrih polnilnicah je dvignjena na 150 kW. 

Poudarjajo tudi, da za pogonski sklop ne uporabljajo t. i. redkih zemelj, tudi zato, ker se zanašajo na sinhroni motor z navitjem na rotorju. 

Opremi bosta na začetku lansiranja dve, in sicer Techno ter bolj športno navdahnjena Esprit Alpine. Šli so v take detajle, da imata celo ločeno razvite zvočne kulise za pešca, za katerega so najeli kar Jean-Michel Jarra.

Novi renault scenic E-tech bo na ceste zapeljal na začetku prihodnjega leta. 

Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech Foto: Renault Renault scenic E-tech

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 12:37 2. Januar 2024.

    To ni več Scenic

  • 20:07 5. September 2023.

    Sodobni avto so preprosto brez duše. Ta model na hitro, pa kot,da je nova Suzuki Vitara.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.