Renault spreminja strategijo in začenja internetno prodajo

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24
Tudi Renault računa, da bomo v prihodnje njihove avtomobile vse bolj kupovali preko spleta. Že letos začenja z novo strategijo.
Oglej si celoten članek

Pri Renaultu načrtujejo, da bodo prodali nekaj svojih trgovcev v Franciji in prodajo preselili na splet. Na ta način želijo zmanjšati stroške poslovanja. V naslednjih treh letih morajo stroške znižati za dve milijardi evrov.

spletni nakupi Prodaja avtomobilov preko interneta

Iz francoskega avtomobilskega giganta so v nedeljo sporočili, da bodo v okviru prestrukturiranja maloprodajnih poslov, ki naj bi se zaključilo do leta 2024, v Franciji prodali 10 prodajnih mest, da bi zagotovili "trajnostno in dobičkonosno rast" in se pripravili na prihodnost, v kateri se bo proces nakupa avtomobila spremenil in preselili na splet. Skupina Renault Retail Group bo prodala tudi poslovalnico na območju Pariza. Hkrati so sporoči, da bodo delovna mesta zaščitili.

Foto: unitedpictures.com Nakup avtomobila

Avto Totalna razprodaja avtomobilov zaradi kopičenja zalog

Skupina Renault Retail Group, ki je v celoti v lasti skupine Renault Group, ima skupno 275 zastopnikov in 12.000 zaposlenih v 14 evropskih državah, trži pa znamke znamk Renault, Dacia in Nissan. V Franciji ima 94 poslovalnic.

nakup do 500 evrov Nakup avtomobila do 500 evrov

Pri Renaultu pravijo, da je to drugo največje podjetje za avtomobilsko distribucijo v Evropi, v Franciji pa so odgovorni za 35 odstotkov prodaje in 20 odstotkov po vsej Evropi. Čeprav je Renault zmanjšal svojo udeležbo pri prodaji na drobno, pa so iz francoskega konkurenta PSA Group pretekli teden sporočil, da širijo svojo maloprodajno podružnico, zaposlili pa bodo 1300 ljudi. PSA Retail deluje v 10 evropskih državah in ima več kot 10.000 zaposlenih.

Foto: Žurnal24 Nakup avto

Sporočila iz salona Nakup avtomobila bo čez 10 let zelo drugačen

Tudi Volkswagen na internet

Prodajne mreže po Evropi nameravajo krčiti tudi drugi proizvajalci vozil. Volkswagen je že leta 2017 napovedal, da bo del prodaje preselil na internet. S tem želijo pri Volkswagnu privarčevati na stroških in hkrati spremeniti navade potrošnikov pri nakupu avtomobila, saj smo globoko v dobi digitalizacije. Pri VW želijo za desetino izboljšati dobičkonosnost svoje mreže, ki obsega 3.000 prodajnih salonov po Evropi, hkrati pa je strategije del obsežnih varčevalnih ukrepov, ki so posledica afere "dieselgate“ in prehoda na elektrifikacijo.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.