Revoz: Clio bo odpeljal postopoma

Foto: Žurnal24 Clio storia na parkirišču pred Revozom. (Foto: Jerca Božič Kranjec)
Revoz bo prenehal izdelovati model clio druge generacije. Takšno odločitev je sprejel Renaultov vrh. V Revozu zatrjujejo, da letos gotovo še ne bo sprememb.
Oglej si celoten članek

Odločitev o prenehanje proizvodnje clia II je po srečanju s francoskim ministrom za industrijo Christianom Estrosijem napovedal generalni direktor Renaulta Patrick Pelata. "Predvideli smo zaustavitev proizvodnje clia v Španiji in Sloveniji," je povedal Pelata. Clie izdelujejo tudi v tovarni v Flinsu pri Parizu in v Argentini, Kolumbiji ter Mehiki.

Revoz: Letos brez sprememb
Nevenka Bašek Zildžovič
z novomeškega Revoza je za Žurnal24 pojasnila, da se napoved Pelate nanaša šele na leto 2013. "Vsaj še do konca letošnjega leta bomo v Novem mestu zagotovo še izdelovali clie II, kako bo potem, pa se bomo odločili na podlagi povpraševanja."

Presegel vsa pričakovanja
Clio II v Novem mestu izdelujejo že od leta 1998, veliko dlje od prvotnih pričakovanj. Njegova prodaja, po prihodu tretje generacije se imenuje clio storia, sicer upada. V lanskem letu so na skupni liniji, na kateri izdelujejo tudi twinga, izdelali le še 14 odstotkov clia II. Ker so letos proizvedli rekordnih 212 tisoč vozil, to pomeni, da so izdelali okoli 30 tisoč cliov II.

Tudi twingo že prehaja v četrto leto, ko po izkušnjah naročila že upadajo. V Revozu tako za letos načrtujejo manjše količine izdelanih avtomobilov kot lani, kar pa nikakor ni povezano s Pelatovo odločitvijo, zatrjujejo v Revozu.

To pa je še vedno več, kot je predvidena letna proizvodnja novega neimenovanega modela s kodnim imenom X33, ki naj bi jih na leto proizvedli 20 tisoč. Šlo naj bi za kabrioletno različico twinga.

Francozi ne bodo ukinili linije
Pomenljivo je, da proizvodnjo clia II za zdaj ne bodo ukinili v francoski tovarni v Flinsu pri Parizu, ki je navedeni model začela proizvajati šele lani marca, takrat pa so se mnogi v Sloveniji bali, da na račun Revoza.

Pelata je Estrosiju sicer zagotovil, da proizvodnje novega clia četrte generacije ne bodo preselili iz Francije v Turčijo, kot so se razpisali nekateri mediji. Država z dobrim 15-odstotnim lastniškim deležem se je namreč ustrašila za usodo francoskih delovnih mest.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.