Rojen je novi ferrari!

Foto: Žurnal24 Prve fotografije kažejo, da je 458 zelo skladno oblikovan avtomobil brez odvečni Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Tukaj je! Ferrari je predstavil naslednika modela F430. Model 458 italia prinaša najnovejše, kar ta hip premorejo delavnice v Maranellu. In tega je impresivno veliko.
Oglej si celoten članek

Čeprav so informacije pred salonom v Frankfurtu, kjer bo 4.527 mm dolgi model (2.650 mm medosne razdalje) uradno debitiral, še skope, pa je že jasno, da novi vstopni model v Ferrarijev svet nudi veliko vsebine in užitkov.

Njegovo zunanjo obliko so zrisali pri Pininfarini, notranji del je delo Ferrarijevega oblikovalca Donata Coca. Vsaj zunanjost se v precejšnji meri naslanja na koncept Mille Chili iz leta 2007, po prvih slikah lahko zapišemo, da gre za zelo dinamičen, a hkrati skladno in čisto oblikovan izdelek. Notranjosti Italijani še niso pokazali, pravijo pa, da navdih črpa iz F1 in da je pri postavitvi notranjih elementov na kokpitu imel veliko besede tudi Michael Schumacher.

Biser pod pokrovom
Eden izmed vrhuncev se skriva pod (kakopak prozornim) pokrovom, kjer je vgrajen popolnoma novi V8 4,5-litrski motor. Ob pomoči neposrednega vbrizga zmore največjo moč 419 kW ( 570 KM) pri impresivnih 9.000 vrtljajih. Kar 80 odstottkov od 539 Nm navora je na voljo "že" pri 3250 vrtljajih. Ob podatku, da je navora za četrtino več kot v športni različici F430 scuderia, je več poudarka tudi na varčnosti, na 100 km povprečno hitre vožnje naj bi kupe porabil 14 litrov bencina. Na prevožen kilometer v zrak spusti 320 g CO2. 

Glede na kubaturo gre za najmočnejši Ferrarijev motor doslej, saj na liter delovne prostornine vozniku pod pedalom rezgeta kar 125 KM. Ob neto masi 1380 kg to dovoljuje izjemne pospeške. Do prve stotice tako 458 mine "pod 3,4 sekunde," končna hitrost je po navajanju tovarne višja od doslej za ferrarijeve V8 nedosegljivih 325 km/h.

Tako kot model california ima tudi 458 vgrajen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki poganja zadnji par koles. Vse skupaj je začinjeno z aerodinamičnimi rešitvami, kot je recimo zapiranje vstopnika za zrak pri visokih hitrostih, kar ustvarja dodaten pritisk na sprednji del. Tega je tako pri hitrosti 200 km/h zajetnih 140 kilogramov, kar je zelo dober rezultat, če upoštevamo, da 458 nima vidnejših spojlerjev. Tudi zavore na 20-palčnih platiščih (235/35 spredaj, 295/35 zadaj) so seveda vrhunske, od 100 km/h do popolne ustavitve avtomobil potrebuje le 32,5 metra ceste.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.