Rolls-Royce predstavil trenutno največji luksuz na štirih kolesih

Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce Foto: Rolls-Royce
Od zdaj naprej si lahko bogataši v rolls-royce phantomu omislijo luksuz, ki ga do zdaj še nismo videli.
Oglej si celoten članek

Rolls-Royce je predstavil novo, že osmo generacijo svoje najbolj prestižne limuzine phantoma, ki odpira novo poglavje v avtomobilski industriji prestiža.

Najnovejši phantom bo prvi rolls-royce narejen na aluminijasti hišni platformi poimenovani Architecture of Luxury". Rolls-Royce je prej oblikoval avtomobile in jih izdeloval na platformi njegovega lastnika skupine BMW Group.

Prejšnji phantom je bil namreč prvi avtomobil, predstavljen pod lastništvom BMW, njegov uspeh pa je bil najboljši odgovor BMW kritikom, ki so mu mnogi očitali, da ne bo razumel zgodovine in namena britanskega luksuznega proizvajalca vozil. Stari phantom se je poslovil po 14 letih proizvodnje, prvi kupci pa bodo novo limuzino dobili prihodnje leto. Na voljo bo s standardno in podaljšano medosno razdaljo, začetna cena pa bo nekaj pod pol milijona evrov.

Avto je postal galerija umetnosti

"Pri novem phantomu je močan poudarek na obliki, inženirskih rešitvah in ekskluzivnem doživetju v vožnji," je ob predstavitvi dejal Peter Schwarzenbauer, član nadzornega odpora v skupini BMW Group, ki se ukvarja z znamko Rolls-Royce.

Novi phantom predstavlja možnosti personalizacije, ki so povsem nove za avtomobilsko industrijo. To se najbolj izraža pri armaturni plošči, ki je razkošna in digitalizirana, kupci pa bodo imeli lahko v stekleni galeriji, ki jo ponuja vozilo, shranjena umetniška dela svojih najljubših avtorjev. "Če ste ljubitelj Jeffa Koonsa, bomo sodelovali z Jeffom Koonsom," je dejal oblikovalec Alex Innes. Rolls-Royce je pokazal nekaj primerov, med drugim tudi krajinsko oljno sliko kitajskega umetnika Liana Yangwea.

Foto: Rolls-Royce

Giles Taylor, vodja dizajna za znamko Rolls-Royce, je dejal, da je bil ključni cilj "reinterpretirati“ armaturno ploščo avtomobilov in da so želeli mrtve prostore postaviti v žarišče dogajanja. 

Med materiali tudi svila

Pred voznikom je 12,3-palčni digitalni zaslon, katerega funkcije lahko prilagaja svojim potrebam. Analogna ura je znak prestiža kot tudi ročno oblikovani leseni dodatki. Stranke lahko poleg lesa izberejo tudi svilene, usnjene ali kovinske dodatke.

"Rolls-Royce kot blagovna znamka ne bi obstajala, če ne bi mogli kupcem zagotoviti najbolje vozne izkušnje," je pred predstavitvijo dejal prvi mož Rolls-Roycea Torsten Mueller-Oetvoes.

SLOVENSKA INOVACIJA Zaradi Slovenca škode od zdaj kot rolls-royci in mercedesi

Nova limuzina je izdelana na povsem aluminijasti arhitekturi, ki je za kar 30 odstotkov bolj toga kot v predhodniku na BMW platformi. Zaradi tega je vožnja bolj tiha, varna, potovalna kabina je prostornejša ... 

130 kilogramov zvočne izolacije

Inženirji so želeli, da je vožnja udobna in tiha kot še nikoli do zdaj. Osma generacija phantoma je po trditvah snovalcev najbolj tiho vozilo na svetu. Vanj so namestili več kot 130 kilogramov zvočne izolacije, po vsem avtomobilu je šest milimetrsko dvojno steklo, dobil je edinstvene pnevmatike "silent-seal", ki imajo v notranjosti peno, ki zmanjša hrup pnevmatik za dodatnih devet decibelov. V primerjavi s predhodnikom je pri potovanju s 100 km/h v potovalni kabini za 10 odstotkov tišja.

Foto: Rolls-Royce

Zadaj imajo potniki na voljo hladilnih za uživanje napitkov, vključno s kozarci. Zadaj je možno izbrati več vrst individualnih sedežev, salonskih sedežev, zdaj je na voljo tudi spalni sedež.

Od tehnologij omenimo štirikolesni volan za boljšo okretnost pri manjših hitrostih in večjo stabilnost vozila pri večjih hitrostih. Posebna kamera prepoznava cesto pred seboj, njeni podatki pa služijo prilagajanju zračnega vzmetenja, da je vožnja čez luknje za potnike čim manj moteča.

2,6 tone in 5,3 sekunde od 0 do 100 km/h

Pod motornim pokrovom je 6,75-litrski biturbo V12 motor s 420 kilovatov moči (563 KM) in 900 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 5,3 sekunde, oziroma 5,4 sekunde pri podaljšani različici (LWB). Menjalnik je ZF-jev, osemstopenjski. Omeniti velja še laserske žaromete, ki svetijo do 600 metrov daleč (spoznali smo jih že na BMW i8), od naprednih asistenčnih sistemov ima phantom aktivni tempomat, sistem za prepoznavanje pešcev in samodejno zaviranje, nočni vid ... Kolesa merijo 21- ali 22-palcev.

Phantom VIII, ki se oblikovno bistveno ne razlikuje od predhodnika, ima pa novo in večjo zračno režo s prepoznavnim emblemom na vrhu, v dolžino meri 5,76 metra, širok je 2,02 metra, visok 1,65 metra, medosna razdalja meri 3,55 metra (pri LWB različici pa še 20 centimetrov več). Vozilo tehta 2625 kilogramov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:41 28. Julij 2017.

    izdelek vsega občudovanja vreden, tradicionalna kvaliteta, ampak žal se s takim avtom po sloveniji, po teh cestah, ne moreš vozit, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.