No, tudi v primeru nove astre je tako, vendar glede na videno in voženo lahko rečemo, da upravičeno. Ponuja namreč veliko več dinamičnosti kot predhodnica, obenem pa zna delovati tudi premijsko. Več je opreme, predvsem pa napredne tenhike, novosti, čeprav manjše, so tudi pri motorjih. Z začasno (promocijsko) ceno 14 tisoč evrov pa so jo pri Oplu umestili natanko na sredino med največja konkurenta mégana in golfa.
Več tehnike in opreme
Tokrat začnimo zgodbo nekoliko obrnjeno, torej pri vsebini in cenah. Vse opel astre, ki bodo prodane na naših tleh, bodo kot del opreme imele tudi sistem ESP+, šest zračnih vreč oziroma zaves, 16-palčna platišča, klimatsko napravo in avdionapravo s CD-MP3-predvajalnikom. Pri Oplu so torej glede opreme "navdih" iskali predvsem pri nemškem konkurentu, glede cen pa pri francoskem.
Na področju tehnike je novosti kar nekaj, nekatere od njih zadevajo segment C, v katerega astra spada, nekatere tehnične pritikline pa so povsem nove. Novost v segmentu predstavlja sistem flexride, kjer gre za elektronsko krmiljeno podvozje, ki mu voznik s pritiskom na tipko določa tri stopnje ali programe: sport, standard in tour. Glede na stopnjo primerno otrdi volan, poveča se odzivnost stopalke za plin, delovanje blažilnikov, pri sport načinu pa se merilniki tudi obarvajo rdeče (prej so beli). Sistem zahteva tisoč evrov doplačila. Popolnoma nov pa je sistem oplovo oko, kjer gre za sistem prepoznave (predvsem hitrostnih) tabel, pridobljene informacije pa računalnik nato posreduje vozniku. Sistem deluje drugače kot denimo navigacijske naprave, saj se ne osredotoča na GPS-podatke o poti, po kateri vozimo, ampak podatke pridobiva kamera (nameščena na zgornji del vetrobranskega stekla), ki sproti bere prometne znake. Sistem smo preizkusili v praksi in moramo reči, da deluje dobro, čeprav bi lahko bil še bogatejši z informacijami. Iz nekaterih drugih hišnih modelov že poznamo sistem za pritrditev koles flexride, ki bo pri astri na voljo že od vsega začetka tržne poti (zahteva pa 620 evrov doplačila). Novost pa je tudi sistem flexfloor, kjer gre za trinivojsko vpetje dna prtljažnika in s tem razmejitev potniškega prostora. Dodatek je na voljo proti doplačilu 50 evrov. Novost so zagotovo tudi ergonomski sedeži, astra pa je po insignii drugi hišni model s tovrstnim certifikatom (ki ga podeljuje inštitut AGR), število vseh modelov s tovrstnim certifikatom za zdaj pa je štiri. Astra je dobila tudi že znane AFL-žaromete z devetimi programi osvetljevanja glede na razmere na cesti, ki so tako kot pri insignii plod znanja Hellinih inženirjev.
Štirje slogovno različni paketi
Tudi drugače je astra bogato založena z opremo, saj si lahko stranka med drugim omisli tudi vgrajeno navigacijsko napravo, ki pa za zdaj žal še ne pokriva območja Slovenije, usnjeno oblazinjenje, OPC-paket in pa avdiosistem priznanega proizvajalca infinity (+550 evrov). Opremski paketi so štirje, in sicer essentia, enjoy, cosmo in sport, že osnovni pa vsebuje vso varnostno opremo in kar nekaj udobnostne. Paket enjoy je bogatejši še za tempomat, kontrole avdionaprave na volanu, senzor za dež, sredinsko naslonjalo in vzvratno ogledalo s samodejno zatemnitvijo. Naslednji je paket cosmo, ki doda še dvopodročno klimatsko napravo, parkirna zavora je tu električna, dodana je tudi speljevalna asistenca, volanski obroč je usnjen, del opreme pa so tudi meglenke in 17-palčna platišča. Paket sport, kot pove ime, apelira na najbolj dinamične voznike in temu primerna je tudi oprema. Prednje in zadnje luči so tako dodatno zatemnjene, na voljo pa so tudi posebna platišča in tudi vizualni paket OPC, ki zahteva 700 evrov doplačila.
Na bencinski strani se cene tako začnejo pri 14.990 evrih, kolikor stane astra 1.4 16V essentia, na dizelski strani pa boste za enako opremljeno 1.3 CDTi astro odšteli 17.090 evrov. Enjoy paket je od osnovnega essentia dražji za 700, cosmo še 1.530 od enjoya, za sporta pa boste vsoti za cosma prisiljeni dodati še dodatnih 150 evrov.
Pri motorjih novost več turbotehnike
Pri motorni paleti je za zdaj na voljo osem agregatov, največ novosti pa je na strani bencinarjev (z razponom moči od 74 do 132 kilovatov), kjer sta zdaj zmogljivejša agregata podprta s turbotehnologijo in tako ponujata več moči, obenem pa porabita manj goriva kot predhodni atmosferski agregati. Najbolj zgovorno o tem priča 1.4-litrski turboagregat, ki razvije 103 kW, kar je 14 odstotkov več kot 1.8-litrski agregat, v povprečju pa od slednjega porabi kar 18 odstotkov manj goriva. Na dizelski strani prav tako najdemo štiri agregate z močjo od 70 do 118 kilovatov, še posebej pa velja omeniti najmočnejši agregat 2.0 CDTI, ki kljub visoki moči v povprečju porabi le 4,9 litra goriva in v ozračje izpusti le 129 gramov CO2. Menjalniki so v osnovi pet- ali šeststopenjski ročni, na voljo pa bo tudi šeststopenjska avtomatika s funkcijo active select.
Leta 2010 cilj 1.500 vozil – 2.500, če štejemo še classica
Glede na razmere na trgu uvoznik leta 2010 pričakuje prodajo okoli 1.500 vozil, ob tem pa je pomemben tudi podatek, da aktualna astra, ki zdaj dobiva ime astra classic ter hišno oznako astra H, ostaja v programu, poleg tega pa jo bodo zdaj ponujali še po nekoliko nižji ceni, hkrati pa bo tudi bogateje založena z opremo. Kakšne bodo cene in kateri motorji bodo na voljo, za zdaj še ni znano, se pa uvoznik nadeja okoli tisoč dodatnih kupcev. Decembra in januarja pripravljajo pri uvozniku še posebno promocijo nove astre in s tem ponujajo za essentie dodatnega tisočaka popusta, za vse druge različice pa kar dva tisočaka. Začasna osnovna cena nove astre tako znaša 13.990 evrov, cena bogateje opremljene astre enjoy z 1.6 16 V-motorjem s 85 kW pa (v tem času) znaša vsega 14.990 evrov.