S petimi vrati lepši in uporabnejši

Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback
Ženski avto leta. A1 je po mnenju bralcev in žirije na našem izboru slavil lani, ko je bil na voljo le s tremi vrati. Zdaj z imenom sportback ponuja dodaten par vrat, ki ga naredi uporabnejšega.
Oglej si celoten članek

Testnik je imel enobarvno zunanjost, vendar sportback od stebričkov navzgor ponuja tudi dvobarvni videz, ki ga naredi modnejšega, a ga hkrati podraži za 441 evrov. Če bi zanj odšteli visokih 25 tisoč evrov, bi že zaradi ekskluzivnosti izbrali tudi ta dodatek.

Sportback po našem mnenju krši pravilo, da so trivratni mali avtomobili lepši od petvratnih modelov. K temu pripomorejo tudi nova, 17-palčna retro platišča, za pridih športnosti pa serijska izpušna cev z velikim sijajem. Za dodatno varnost ponoči in v slabem vremenu skrbijo dobri ksenonski žarometi.

Lažje vstopanje na zadnjo klop

Foto: Gregor Prebil Audi A1 sportback Športna je tudi notranjost s svetlečimi se elementi in športnimi sedeži. Hkrati je zaradi dodatnega para vrat vstopanje na zadnje sedeže lažje, dame, ki se jim pogosto ne ljubi odpirati prtljažnika, pa bodo zadnjo klop cenile tudi kot odlagalno površino za oblačila in torbice. Čeprav ponuja dovolj prostora za otroški sedež, je prtljažnik enako velik kot pri trivratni različici, vendar se otroškega vozička vanj ne spravi z lahkoto.

Sedenje zadaj je malenkost boljše, saj je prostora za glavo več, za tiste z več centimetri v višino pa ga je še vedno premalo, da bi se z njim vozili na daljše relacije.

Dobra akustika ob doplačilu

Pohvalno je, da je klima, ki deluje dobro, zdaj serijska, serijski je tudi ESC, ki v voznikovo veselje ne posega prehitro. Hvalimo povezljivost radijskega aparata z mobilnimi telefoni, ki je na visoki ravni, dober dodatek je zložljiv večji zaslon za prikazovanje radijskih postaj, s katerimi upravljamo s pomočjo vrtljivega gumba. Zaslon je moden in dobro pregleden, avdiosistem Concert, ki je na seznamu dodatkov, pa ustvari odlično akustiko.

Le pozdravimo lahko, da vozne lastnosti niso porušene. 1,6-litrski turbodizel s 77 kilovati moči zaradi majhne teže ponuja veliko poskočnosti in ekonomičnosti in izpust le 99 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Dodatno ga stabilizira športno podvozje, ostrejšo vožnjo v ovinkih omogoča večfunkcijski informativen trikraki usnjen volan. To, da je menjalnik le petstopenjski, ni njegova slabost, saj so pospeški dobri že od starta, razmerje prestav pa mu omogoča lahkotno gibanje tudi na avtocesti. Bolj športnim vseeno priporočamo odlični samodejni S-tronic menjalnik, ki pa je na voljo v kombinaciji z s šibkejšim 1,6- litrskim turbodizlom s 66 kilovati moči, vozilo pa je v tej motorni kombinaciji v osnovi dražje za tisočaka.

Poraba kot obliž na končno ceno

Prav dobro razmerje med prestavami in ekološki dizel pripomoreta k nizki porabi. Na testu je 1,6-litrski turbodizel popil 5,8 litra goriva, kar je obliž na končno ceno, ki je 25.270 evrov. Testnik je sicer imel veliko doplačljivih dodatkov, ki avtomobil podražijo za 4.200 evrov, a je dejstvo, da morate, če želite voziti premium avto, seči globoko v denarnico.

Foto: Anže Petkovšek Audi A1 sportback Podatki o vozilu: Audi A1 sportback (1,6 TDI, 77 kW, 105 KM)
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.598 ccm
Najvišja moč: 77 kW (105 KM) pri 4.400
Najvišji navor: 250 Nm med 1.500 in 2.500 vrt./min
Poraba na testu: 5,8 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 99 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, pospešek 10,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.954 x 1.746 x 1.422 medosna razdalja: 2.469
Prtljažnik: 270 litrov
Cena: 20.880/25.270 evrov (osnovni 1,6 TDI 77 kW ambition/testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.