Še bližje golfovemu prestolu

Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus Foto: Miha Pečoler Ford focus
Vozili smo. Tretja generacija ne prinaša korenitih sprememb, so pa vse skupaj tolikšne, da ford focusa pomaknejo še bližje vrhu konkurence golfovega razreda.
Oglej si celoten članek

Novi ford focus tako kot njegova predhodnika izstopa glede športne podobe in ravno takšnih voznih lastnosti, med novostmi pa najdemo tudi večino napredne tehnike, ki je v tem velikostnem in cenovnem razredu prej izjema kot pravilo.

Zelo dinamična podoba
Focus tako kot predhodnika pišeta pravila dinamičnega videza v tem segmentu, še posebno kar se tiče prednjega dela in podobe zadnjih luči, ki ponovno prinašata nekaj novega. Trodelne odprtine pod motorno masko so zelo zajetne skrivjao pa tudi novost v obliki prilagodljivih zračnikov, ki glede na hitrost vožnje prilagajo odprtost in s tem zmanjšujejo koeficient zračnega upora. Na boku prevladuje proti zadku vzpenjajoča se bočna silhueta, pri opremi sport pa tudi dodatno zatemnjena stekla od B stebrička naprej. Zadek je prav tako  zelo moderen, saj so svetila oblikovana samosvoje in se zažirajo globoko v bok vozila. Najbolj zanimivo pa je kako drugače izgleda iz različnih zornih kotov, saj gledano od zadaj deluje zelo drugače kot če nanj gledamo pod 30 stopinjskim kotom.

Foto: Miha Pečoler Ford focus Tudi znotraj veliko novega
Glede prostora focus večjega napredka ne prinaša, prtljažnik je recimo celo desetino manjši, pa še to s sistemom za popravilo pnevmatik, se pa zdi, da se zdaj v drugi vrsti sedi nekoliko udobneje. Blizu popolnosti je voznikov delovni prostor, kjer volanski obroč briljira z neposrednostjo in informativnostjo o dogajanju pod kolesi. Končno je (no po C-maxu) tudi krožnica manjšega premera, volan pa pravilno in dodatno odebeljen da lepo sede v roke. Enako dobro kot se odreže tudi prestavna ročica, katere višji položaj na podaljšku sredinske konzole spominja na sekvenčni menjalnik v WRC fiesti. prednja sedeža nudita tudi konkretno mero oprijema, ne pa rekordnega. Na zelo visokem nivoju je tudi zvočna zatesnjenost, saj motorja, kakor tudi piša vetra, vse do visokih vrtljajev oziroma hitrosti ni slišati.

Konkretno prenovljena je tudi ureditev celotne notranjosti, kjer je veliko podobnosti z C-maxom ali fiesto, veliko boljši pa so tudi uporabljeni materiali. Enako dobro se odreže tudi kakovost izdelave, čeprav je na mestih še malenkost vprašljiva. Stikala avdio naprave kot tudi klimatske naprave so zelo samosvoja, ampak ergonomično gledano dobra. Podatki teh sistemov se izpisujejo na večjem monokromatskem zaslonu, vsa stikala tudi tista na volanskemu obroču (ki jih mogoče celo malo preveč) pa so sedaj osvetljena. Še vedno pa se nismo navadili na osvetlitev notranjosti, ki je preveč osrednje skoncetrirana, pa čeprav prihaja iz LED svetilk.

Glede opreme je tako,  da je paket opreme sport dobro založen, na seznamu doplačil pa žal ostanejo parkirna pomagala. Za zmerno ceno (v obliki enega od treh paketov pomoči vozniku ) pa je na voljo tudi  veliko napredne tehnike. Za 17-palčna lita platišča, ki stanejo 260 evrov pa le doplačajte.

1,6-bencinar bo zadovoljil večino
V nosu se je vrtela zdaj ena od redkih preostalih atmosferskih pogonskih opcij, in sicer močnejši od obeh tovrstnih bencinarjev. Ta bo zaradi konkretne moči 92 kilovatov, zadovoljila večino uporabnikov. Moč motor sicer nabira zelo postopoma in je v spodnjem območju vrtljajev dokaj nezaznaven, ampak nad mejo 3.000 vrtljajev pa se dovolj razživi. Še tisoč višje pa pride do izraza neke vrste membrana pod dnom vozila, ki ojača zvok izpušnega sistema, zaradi katerega je zvočna kulisa presenetljivo športna. Menjalnik sliko še izboljša, je pa res, da bi dodatno šesto prestavno razmerje še nekoliko pripomoglo k večji ekonomičnosti. Kljub temu pa je poraba, ki se je na testu gibala v prvi polovici osmih litrov, dovolj ugodna.

Foto: Miha Pečoler Ford focus Cenovno prav tako konkurenčen
Fordi so vedno veljali za cenovno zelo konkurenčne, enako pa velja tudi za tretjo generacijo focusa. Z najboljšimi v segmentu je tako primerljiv prav vseh  pogledih, tako glede prostora kot vsebine, poleg tega pa v številnih, kot so vozne lastnosti, napredna tehnika tudi izstopa. 

Golf je tako v resnih škripcih, vsaj pri kupcih, ki cenijo dinamičnost in zahtevajo kakovost, zmogljive motorje in obilo napredne tehnike.

Podatki o vozilu: (Ford focus 5v 1,6 Ti-VCT (92 kW) sport)
Motor: 1.596 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 92 kW (125 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 159 Nm pri 4.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,2 litra/100 km, 139 gramov CO2
Zmogljivosti: 198 km/h, 11 sekund od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.358x1.823x 1.484, medosna razdalja 2.648, prtljažnik (v litrih): 363-1.148
Cena: 16.740/17.975 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 00:48 30. Julij 2011.

    Meni 3 leta star passat ni sredi zime zjutraj vžgal. Za en preklet motorček v velikosti skodelice sem plačal 1500€. …

  • 12:10 29. Julij 2011.

    ..temno rdec (trula visnja) Golf diesel, bela kuhinja, Nemski ovcar pa piksna pira: mokre sanje vsakega slovenceljna ;-)

  • 19:28 13. Julij 2011.

    Danes je pač tako, da maš lahko z vsako znamko dobre ali pa slabe izkušnje. Mogoče si ti imel smolo …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.