Še bolj našpičen trizob

Foto: Žurnal24 Maserati GranTurismo S je že na voljo za najmanj 144.438 evrov, k nam bodo letos Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Ob prvi predstavitvi GranTurisma so bili v trenutku razblinjeni vsi dvomi o lepoti zadnjega izdelka slovitega Pininfarine, ki je pri ustvarjanju tega modela pokazal vse svoje znanje oblikovanja privlačnih avtomobilov.
Oglej si celoten članek

Sedaj je pripravljen tudi granturismo S, ki je hitrejši, močnejši, bolj brutalen in nenazadnje tudi bolj slišen.

Razlike med običajno različico in različico S bo znal našteti res malokdo. Granturismo S prepoznamo po novi obliki stranskih spojlerjev, po zadnjem spojlerju, ki je del pokrova prtljažnika, in po litih 20-palčnih platiščih posebnih oblik s sedmimi kraki. Zavore so serijsko obarvane z rdečo barvo, mogoče je izbirati še med petimi drugimi. Maska motorja pa je za razliko od tiste pri granturismu v mat barvi. Na zadku ne najdemo več štirih izpušnih cevi, saj sta jih nadomestili dve večjega premera.



V notranjosti vas pozdravijo zgolj najboljši materiali, pri granturismu S pa je vse še nekoliko bolj dodelano. Glavna spremeba je odsotnost menjalne ročice, ki sta jo dostojno nadomestila dva gumba za vzratno in prvo prestavo, voznik pa lahko menjalnik upravlja tudi preko ročic za volanskim obročem, ki sta v primerjavi s tistimi v "civilni" različici granturisma daljši.

Osemvaljni motor v obliki črke V pod kotom 90° z gibno prostornino 4691 cm 3 je kompakten in lahek, največjo moč 323 kW (440 KM) razvije pri 7000 vrt./min, največji navor 490 Nm pa pri 4750 vrt./min. Ob tem ne gre zanemariti tudi podatka, da motor večino (82 odstotkov) navora proizvede že malenkost nad 2000 vrtljaji. Za prenos tolikšne moči na cesto uporablja električno nadzorovan šeststopenjski menjalnik, ki je opremljen s programsko opremo MC-shift s šestimi načini delovanja. Športni zvok osemvaljnika pa še podkrepi poseben športni izpušni sistem.



Da je vse še za odtenek bolj zavito v tančico športnosti in dinamičnosti so se pri Maseratiju poigrali še z nastavitvami podvozja, ki stopijo v veljavo, ko voznik poseže po tipki sport. Poleg tršega podvozja postane odzivnejši še volanski mehanizem, menjalnik pa menja še tisti manjkajoči delček sekunde hitreje. Prvo stotico na prikazovalniku hitrosti granturismo S prekrije v 4,9 sekunde, končna hitrost 295 km/h pa je največja, kar jih je kdaj dosegel kak maserati serijske proizvodnje.
Motor in menjalnik sta pri maseratiju granturismo S razvrščena skladno z uporabo sheme transaxle, značilne za športne avtomobile, kar pomeni da je motor postavljen spredaj, menjalnik pa za potniško kabino. To botruje k skoraj idealni razporeditvi teže na prednjo in zadnjo os, ki znaša 47 oziroma 53 odstotkov v korist zadnje preme.

Maserati granturismo S je že na voljo za najmanj 144.438 evrov, k nam bodo letos zapeljali trije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.