Šef odstopil, obetajo se velike spremembe pri Porscheju

Foto: Epa
Foto: Epa
Izvršni direktor Porscheja Oliver Blume bo odstopil s položaja v upravnem odboru in se osredotočil na svojo vlogo izvršnega direktorja skupine Volkswagen.
Oglej si celoten članek

Oliver Blume bo odstopil z mesta izvršnega direktorja Porscheja, so sporočili iz proizvajalca športnih vozil s sedežem v Stuttgartu. Blume je obenem izvršni direktor Porschejeve krovne skupine Volkswagen, njegova dvojna vloga pa je bila v industriji, ki se sooča s številnimi težavami, pogosto tarča kritik, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Porschejevi nadzorniki so upravnemu odboru naročili, naj se z Blumejem dogovorijo o sporazumnem predčasnem odhodu s položaja, so sporočili iz proizvajalca, pri čemer po navedbah dpa niso pojasnili, kdaj natančno bo Blume odstopil. Na čelu Porscheja je od leta 2015, dvojno vlogo - poleg tega vodi še skupino Volkswagen - pa opravlja od leta 2022. Po pričakovanjih Blume sicer ostaja na čelu Volkswagna. V industriji so bili do Blumejeve dvojne vloge po poročanju dpa pogosto kritični, k odstopu z ene izmed funkcij so ga pozivali tudi vlagatelji in delničarji, ki so opozarjali na morebitno navzkrižje interesov.

Foto: Porsche Porsche taycan turbo S

Nov šef prihaja 1. januarja

S 1. januarja bo funkcijo izvršnega direktorja Porscheja nastopil Michael Leiters. Nemški mediji pišejo da je bil Blumejev najljubši kandidat. Leiters je med poznavalci panoge znano ime. 53-letni Nemec je bil skoraj tri leta, do aprila 2025, izvršni direktor McLarna. Med svojim delovanjem v Wokingu v Angliji je imel ključno vlogo pri razvoju konceptov vozil, razvojnih procesov in sodelovanja s partnerji. Pred tem je dolgo časa preživel pri Ferrariju. V Maranellu je osem let opravljal funkcijo glavnega tehnološkega direktorja (CTO). Tehnično znanje v kombinaciji s poslovno perspektivo je trenutno tudi tisto, kar išče Porsche.

Foto: Epa Novi šef Porscheja Michael Leiters

Preden se je pridružil Ferrariju, je Leiters skupno 13 let preživel pri Porscheju. Začel je kot vodja projektov, nato pa več let delal kot pomočnik takratnega izvršnega direktorja Wendelina Wiedekinga. Nato je med drugim vodil projekt cayenne in bil vodja produktne linije.

Nazadnje se je Leiters pri McLarnu boril za vrnitev proizvajalca luksuznih športnih avtomobilov v dobičkonosnost. V intervjuju za Automotive News Europe, je Leiters o svoji strategiji za leto 2024 povedal: "Moramo biti na poti do dobičkonosnosti. Za to imamo dva načrta. Eden je samostojni načrt, v katerem ostajamo neodvisni brez tehnološkega partnerja in se osredotočamo na superšportne avtomobile kot našo osnovno dejavnost. Da pa bi uresničili svoj polni potencial, bi morali razširiti našo ponudbo izdelkov, da bi vključili nekaj bolj usmerjenega v življenjski slog."

Kaj ga čaka pri Porscheju?

Leiters je moral pri McLarnu pospešiti elektrifikacijo, uvesti novo smer oblikovanja, rešiti težave s programsko opremo, izkoristiti možnosti nove tovarne, stabilizirati prodajo in razmisliti o previdni širitvi ponudbe izdelkov – vse to so teme, po katerih je povpraševanje tudi pri Porscheju.

dezurni@styria-media.si
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 17:27 19. Oktober 2025.

    Nekaj gnilega je v teh nemških premium jajcih. Purš ni edini, ki mu gre slabo.

  • 15:37 19. Oktober 2025.

    Bo treba v panamero in cayenna dat nazaj dizla…v macana pa bencin in fizla, pa bodo sle dtevilke nazaj gor …

  • 15:36 19. Oktober 2025.

    Kot bi bosanc reku…porse ni dobr avto..k ce bi bil dobr bi jih blo na cesti vec..tko pa se vid …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.