Semafor semaforju tujec

Foto: Žurnal24 TZAVTO, semafor, gradbišče, 20.03.14, foto: Žurnal24
Delo na cesti. Gradbinci ne naredijo vedno vsega, da bi promet potekal optimalno.
Oglej si celoten članek

V teh časih so obnove dotrajanih cest po državi redke, marsikje udor in zožanje ceste zgolj označijo za daljši čas. Keltika, cesta med Kalcami in Posočjem, ki teče po dolini Idrijce, je ena od redkih, kjer že več kot leto poteka obširna rekonstrukcija, po zadnji razširitvi del pa je na 20-kilometrskem odseku med Želinom in Bačo pri Modreju kar osem semaforiziranih gradbišč.

Promet je v takšnih razmerah oviran, čas potovanja po glavni prometnici med osrednjo Slovenijo in Posočjem pa precej daljši, a naš bralec je prepričan, da so po zaslugi gradbincev vozniki še bistveno bolj živčni.

"Tudi pri zapori krajšega odseka se čaka zelo dolgo, gradbišča so si ponekod blizu, a semaforji sploh niso sinhronizirani – čas čakanja je tako ponoči kot v konici enako dolg, rdeča luč na obeh straneh pa sveti izrazito dolgo, tudi kadar na eni strani vozilo že zdavnaj zapelje skozi rumeno," trdi bralec.

Rdeče kopičijo živčnost

Inštruktor varne vožnje Brane Küzmič je prepričan, da bi morali gradbinci v današnjih časih še posebno na takšnih gradbiščih uporabljati semaforje s tehnologijo, ki bi se prilagajala toku prometa. "Tako pa dolgotrajno in zaporedno čakanje večina voznikov prenaša živčno, zaradi česar želijo po zapori izgubljeni čas pogosto nadomestiti s hitrejšo in zato nevarnejšo vožnjo."


Pri SGP, ki obnavlja večji del odseka, so naša vprašanja ignorirali, je pa inšpektorat za promet, kjer pravijo, da predpisi ne poznajo posebnih pravil, kako naj bodo urejena zaporedna gradbišča, že obljubil njihov vnovičen ogled.

Župan tolminske občine Uroš Brežan je vesel, da dela sploh potekajo. Kot pravi, vse težave, ki se pojavljajo, z izvajalcem rešujejo, a da se pri tako obsežni investiciji ni mogoče izogniti motnjam v pretočnosti prometa, zato voznike prosi za strpnost.

Tudi ponoči in ob koncih tedna sveti rdeča

Investitor del je sicer družba za ceste DRSC, kjer trdijo, da se signalizacija prilagaja delu ceste, na katerem se izvajajo dela, in da so zapore postavljene tako, da nemoteno poteka gradnja po predvidenem terminskem načrtu in da je oviranje prometa čim manjše. "Delna zapora ceste pa zagotavlja prometno varnost udeležencev v prometu tudi ob koncih tedna vikendov in ponoči, saj tudi takrat to območje velja za gradbišče."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 09:25 25. Marec 2014.

    Sedaj pa bodo uničli še kar je od ceste ostalo :S Po tej cesti na relaciji tolmin - cerkno cca …

  • 08:51 25. Marec 2014.

    V doktrini naših upravljalcev cest ne obstajajo nekateri pojmi, kot so na primer pretočnost, čas potovanja, itd... Ne morem si …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.