Šestvaljni biturbo za BMW M2 coupe

Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe Foto: BMW BMW M2 coupe
BMW M GmbH predstavlja novi M2 coupe. Navdih so poiskali pri modelih iz zgodovine BMW dirkalnikov, pod motorni pokrov pa vgradili visokozmogljivi šestvaljni biturbo vrstni motor, za dodatno izboljšanje vozne dinamike skrbi pogon na zadnji kolesi in lahko aluminijasto podvozje M sport.
Oglej si celoten članek

Nizek sprednji odbijač z velikimi odprtinami za zrak, močno oblikovani boki z značilnimi stranskimi režami za zrak, 19-palčna aluminijasta platišča v znani izvedbi M double-spoke in nizek, širok zadek s specifičnim izpušnim sistemom M z dvojnimi izpušnimi cevmi, poskrbijo, da bi kupe tudi brez logotipov M prepoznali na prvi pogled.

Foto: BMW BMW M2 coupe Značajske poteze avtomobilov BMW M so prav tako prisotne in opazne v zasnovi notranjosti. Vratni paneli in sredinska konzola v izvedbi alcantara skupaj z zračnimi karbonskimi vlakni nakazujejo na športne ambicije, ki so nadalje podčrtane z modrimi kontrastnimi šivi in izbočenim M na določenih detajlih. Športni sedeži, športni volan M in prestavna ročica M so nepogrešljiv del BMW M vozil.

Zmogljivi šestvaljnik

Novo razvit, 3-litrski šestvaljni vrstni motor s tehnologijo M twinpower turbo razvije 272 kilovatov moči (370 KM) pri 6500 vrt/min. Največji navor 465 Nm je mogoče povečati vse do 500 Nm s funkcijo overboost. Moč na zadnji kolesi prenaša 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko M double clutch transmission (M DCT), v sklopu dodatne opreme je launch control, ki omogoča maksimalno pospeševanje z mesta. Od 0 do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.

Foto: BMW BMW M2 coupe

Elektronika pomaga vozniku

Pri BMW so novincu namenili pe aluminijasto sprednjo in zadnjo premo iz modelov BMW M3/M4, kovana 19-palčna aluminijasta platišča s kombiniranimi pnevmatikami, krmiljenjem M Servotronic z dvema nastavitvama in zmogljivejše zavorne kolute. Za izboljšanje dinamičnih lastnosti so dodali še elektronsko krmiljen aktivni diferencial M, ki optimizira vlečno silo in smerno stabilnost in M dynamic mode (MDM) sistema za elektronski nadzor stabilnosti. MDM omogoča zdrs koles in s tem zmerne, nadzorovane manevre na dirkalni stezi.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.