Avto
14 ogledov

Šestvaljni biturbo za BMW M2 coupe

BMW M2 coupe
1/28
BMW
BMW M GmbH predstavlja novi M2 coupe. Navdih so poiskali pri modelih iz zgodovine BMW dirkalnikov, pod motorni pokrov pa vgradili visokozmogljivi šestvaljni biturbo vrstni motor, za dodatno izboljšanje vozne dinamike skrbi pogon na zadnji kolesi in lahko aluminijasto podvozje M sport.

Nizek sprednji odbijač z velikimi odprtinami za zrak, močno oblikovani boki z značilnimi stranskimi režami za zrak, 19-palčna aluminijasta platišča v znani izvedbi M double-spoke in nizek, širok zadek s specifičnim izpušnim sistemom M z dvojnimi izpušnimi cevmi, poskrbijo, da bi kupe tudi brez logotipov M prepoznali na prvi pogled.

BMW M2 coupe | Avtor: BMW BMW
Značajske poteze avtomobilov BMW M so prav tako prisotne in opazne v zasnovi notranjosti. Vratni paneli in sredinska konzola v izvedbi alcantara skupaj z zračnimi karbonskimi vlakni nakazujejo na športne ambicije, ki so nadalje podčrtane z modrimi kontrastnimi šivi in izbočenim M na določenih detajlih. Športni sedeži, športni volan M in prestavna ročica M so nepogrešljiv del BMW M vozil.

Zmogljivi šestvaljnik

Novo razvit, 3-litrski šestvaljni vrstni motor s tehnologijo M twinpower turbo razvije 272 kilovatov moči (370 KM) pri 6500 vrt/min. Največji navor 465 Nm je mogoče povečati vse do 500 Nm s funkcijo overboost. Moč na zadnji kolesi prenaša 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko M double clutch transmission (M DCT), v sklopu dodatne opreme je launch control, ki omogoča maksimalno pospeševanje z mesta. Od 0 do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.

BMW M2 coupe | Avtor: BMW BMW

Elektronika pomaga vozniku

Pri BMW so novincu namenili pe aluminijasto sprednjo in zadnjo premo iz modelov BMW M3/M4, kovana 19-palčna aluminijasta platišča s kombiniranimi pnevmatikami, krmiljenjem M Servotronic z dvema nastavitvama in zmogljivejše zavorne kolute. Za izboljšanje dinamičnih lastnosti so dodali še elektronsko krmiljen aktivni diferencial M, ki optimizira vlečno silo in smerno stabilnost in M dynamic mode (MDM) sistema za elektronski nadzor stabilnosti. MDM omogoča zdrs koles in s tem zmerne, nadzorovane manevre na dirkalni stezi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.