Slovenci drugače kot EU

Foto: Žurnal24 Med najbolj prodajanimi znamkami je le peščica modelov cenejša, kar nekaj znamk
Prodaja je letos pri nekaterih znamkah padla tudi za 50 in več odstotkov, celoten trg EU pa zgolj za štiri. Slovenci kupujemo drugačne avtomobile kot preostala EU.
Oglej si celoten članek

Padec prodaje letos znaša štiri in ne 40 odstotkov, kot so ob začetku leta napovedovali strokovnjaki. Medtem ko je na lestvici najbolj prodajanih
modelov v EU najvišje VW golf, je v Sloveniji na vrhu (kot že vrsto let) renault clio. 

Pri nas cee'd in mégane
Letos smo na slovenskem trgu videli kar precejšnje premike, saj je Kijin cee'd (v EU ga ni med prvimi 20) z mesta vrsto let najbolje prodajanega modela pri nas izrinil renault clia. A ta fenomen ni trajal dovolj dolgo, da bi cee'd tudi na letni ravni osvojil najvišjo stopničko, sta pa pred njim ostala le še prej omenjeni clio in fiat grande punto. V primerjavi s preostalo EU je presenečenje tudi mégane, ki se je pri nas zavihtel na četrto, medtem ko je v EU šele na 13. mestu.

V EU najbolje fiesta in golf
Zvezde na trgih EU so zagotovo fiat panda, ford fiesta in VW golf. Pri obeh nemcih je prodaja letos občutno zrasla, in sicer za 23 odstotkov pri golfu in za kar 42 pri fiesti. Res pa je, da gre v obeh primerih za nova modela. Fiat panda je v EU poseben primer, saj se je prodaja dvignila za 31 odstotkov, medtem ko je pri nas padla za petino. Dobro je šlo tudi novomeškemu twingu, katerega

 prodaja je zrasla za slabih 17 odstotkov in se ustavila pri 139.251 primerkih. V razredu, ki je (tudi zaradi subvencij) šel tudi najbolje v promet (segment B), so imeli največji padec pri Peugeotu, saj je prodaja modela 207 padla za 46 odstotkov, še huje pa je bilo pri Oplu in njihovi astri (52,5 odstotka), ki pa ravno zdaj dobiva naslednika.

Foto: Žurnal24

Komentar (Miha Pečoler, urednik avtomobilizma pri časniku Žurnal24):
Tržni fenomen:

Kako prodaja ne bi zrasla, če fiat pando s klimo na nemškem trgu dobite že za štiri tisočake in pol?

Pesimisti so avtomobilski industriji letos napovedovali prodajno dno, a se to ni zgodilo. Razlog verjetno lahko iščemo v le eni besedi: subvencije. Padec prodaje je tako samo štiriodstoten, a kako bi bil večji, ko pa so stranke na nemškem trgu za pando s klimo – upoštevajoč subvencijo v višini dva tisoč evrov in pol ter dodatni tisočak popusta, ki ga je dal Fiat – plačale štiri tisoč evrov in pol? Vemo, da gre za pospeševanje prodaje, toda podarjenemu konju se pač ne gleda v zobe. Bo pa zanimivo videti, kakšne posledice se bodo pokazale v daljšem obdobju.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.