Športni tudi z dizlom

Foto: Žurnal24 1,6-litrski dizel nam je bil bolj všeč kot 1,6-litrski bencinski agregat. (Foto: Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Vstopni dizelski model pri mazde3 je 1,6-litrski agregat (80 kW/109 KM), zanj pa lahko po opravljenem testu rečemo, da kljub manjši konjenici izpolnjuje Zoom-Zoom poslanstvo.
Oglej si celoten članek

O videzu, tako na zunaj, kot v potovalnem prostoru smo o mazdi3 napisali praktično že vse, zato smo se tokrat posvetili najšibkejšemu dizelskemu agregatu in občutkom med vožnjo, ki jih ponuja 1,6-litrski sport dizelski agregat, ki premore 80 kilovatov moči in stopnjo opreme TE.

Mazda3 je z omenjenim agregatom, ki je nastal v koorporaciji s koncernom Ford/PSA, bolj primerna za umirjene voznike, ki pa kljub ne tako številčni konjenici ne bodo prikrajšani za športne užitke in dinamiko v vožnji. Na to kažejo že dobro profilirani sedeži in izjemno informativen in ravno prav odebeljen električno-hidravlični volanski obroč, ki pa bi bil še boljši, če bi ga lahko bolje nastavili po globini. Mazda3 ostaja športno trda, zaradi tega neudobna pri vožnji čez neravnine, a kompatna in zanesljiva lega pri hitri vožnji v ovinkih izpolnjujeta športni duh. V primeru, da ga ženete čez mejo, se v kritičnih situacijah še pravočasno vklopi sistem za dinamični nadzor stabilnosti. Prestave menjalnika so dobro in natančno odmerjene, zato zadovolji tudi pospeševanje, a šele nad 2.000 vrtljaji, prej bo voznik občutno opazil turbo luknjo. Tovarniški podatki razkrivajo, da je najvišja hitrost 185 km/h in pospešek z mesta do 100 km/h okroglih 11 sekund. Morda boste dejali, da je to preskromno, a naše mnenje je, da je povsem zadovoljivo, saj so občutki med dinamično vožnjo taki, da dajejo slutiti, da turbodizel ponuja boljšo statistiko, kot to kažejo podatki. Dizel bi po našem mnenju moral biti opremljen s šesto prestavo, kar se najbolj pozna pri porabi, ko opravljamo relacijske vožnje na hitrih cestah. Poraba je na testu v povprečju presegla sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je za dizelski agregat vsekakor preveč.

Foto: Žurnal24



Bolj nas je zadovoljila opremljenost, saj mazda3 TE premore praktično vse in še več kar potrebujejo povprečni vozniki in sopotniki. Tako je med drugim na spisku opreme tempomat, dvopodročna klimatska naprava, varnostna sistema ABS in ESP, parkirna pomagala na zadku, potovalni računalnik, zelo dober audio sistem podprt z dobrimi zvočniki, tipala za dež, ogrevana prednja sedeža, ... Vse našteto zahteva tudi ceno, ki ni nizka. Za vstopni dizelski agregat boste tako odšteli 19.090 evrov.

Podatki o vozilu (mazda3 sport CD 110 TE)
Motor: štirivaljni, dizelski, 1560 ccm
Največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4.000 vrt./min
Največji navor: 240 Nm pri 1.750 vrt./min
Zmogljivosti: 185 km/h, 11,0 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 7,1 (kombinirano)
Mere (D x Š x V) (v mm): 4415 x 1775 x 1465, medosna r. 2640
Prtljažnik: 340 litrov
Cena: 19.090 evrov

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.