Številko manjši Q7

Foto: Žurnal24 Q5 je že v seriji bogato opremljen, na voljo pa so še številni udobnostni dodatk Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Slovenski avtomobilski trg premium cestnih terencev je bogatejši še za enega predstavnika audija Q5, ki združuje poslanstvo športne limuzine, prilagodljivost karavana in zmogljivost terenca.
Oglej si celoten članek

Audi je z novincem razširil in obogatil hišno terensko paleto, se pa Q5 s svojimi 463 centimetri, kolikor meri v dolžino, postavlja ob bok srednje velikih suvov. V višino meri zgolj 1,85 metra, tako da opazovalcu deluje kot neke vrste povišani karavan. Medosna razdalja ob tem znaša 2.81 metra, kar obljublja prostorno notranjost, namenjeno do petim odraslim osebam. Sprednji del je oblikovan zelo skladno, vzporedno pa lahko iščemo pri večjem vratu Q7 in najmanjši hišni limuzini A4. Tudi zadek je oblikovan zelo skladno, a vseeno ne skriva dinamičnega porekla, svetila pa sestavlja zanimiva in všečna kombinacija LED diod. Te krasijo tudi prednja svetila, če je model opremljen s ksenonskimi lučmi, ter smerokaze v bočnih ogledalih. Še najbolj klasično Q5 izgleda z boka, kjer prevladujejo umirjene limuzinske linije.

Notranji prostor je oblikovan po vzoru večjih hišnih modelov, kar pomeni prečiščeno limuzinsko notranjost. Osrednji del sredinske konzole predstavljajo upravljala klimatske naprave in avdio naprave, pod katero se lahko na željo stranke podpiše sam Bang&Olufsen. Na sredinskem grebenu je prostor poleg prestavne ročice našel še MMI sistem, preko katerega upravljate z večino infotelematskih sistemov. Uporabljeni materiali so zelo dobri, variirajo pa glede na kupčeve želje in potrebe od aluminija, žlahtnega lesa, kroma, usnja do alkantare.



Če je vstopanje še podobno tistemu pri terencih, pa je sedenje na prednjih sedežih in občutek za volanom, zelo limuzinski. Prostora in s tem udobja je dovolj tako spredaj kot na zadnji klopi, nad potniki v obeh vrstah pa se lahko razprostira panoramsko okno, ki še zvišuje zračnost in svetlost notranjega prostora. Prtljažnik v osnovi meri 540 litrov, prtljažni prostor pa je možno povečevati vse do 1.560 litrov prostornine. Pod njegovim (povsem ravnim) dnom je še uporaben predal, mogoče pa je dokupiti tudi pomično zadnjo sedežno klop, z 100 milimetrov vzdolžnega pomika.

Motorno paleto sestavljajo štirje agregati, vsi z prisilnim polnjenjem. Bencinske barve zastopata 2,0- in 3,2-litrska TFSI, ki razvijeta 155 oziroma 199 kilovatov največje moči. Na dizelski strani pa najdemo 2,0- in 3,0-litrska TDI agregata z vbrizgavanjem preko skupnega voda. Zmoreta največjo moč 125 oziroma 176 kilovatov. Q5 z dvolitrskim TDi pospeši od 0-100 km/h v 9,5 sekunde in doseže največjo hitrost 204 km/h, ob tem pa v povprečju porabi le 6,7 litra plinskega olja. Močnejši turbodizel doseže končnih 225 km/h in stotico doseže v 6,5 sekunde, povprečna poraba pa vseeno znaša skromnih 7,5 litra. Oba 2,0-litrska motorja sta opremljena s šest stopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko sta šestvaljnika opremljena s prenovljenim sedem stopenjskim menjalnikom, z dvema sklopkama S tronic. Del opcijske opreme je tudi audi drive select ali sistem uravnavanja vozne dinamike.



Kljub cestni zasnovi znaša oddaljenost od tal 200 milimetrov, vse različice pa so serijsko opremljene s štirikolesnim pogonom quattro. Q5 tako premaga klančnine z naklonom do 31 stopinj, prevozi brežine pod kotom 25 stopinj in brede do globine 50 centimetrov.

Q5 je že v seriji bogato opremljen, na voljo pa so še številni udobnostni dodatki ali tehnični pripomočki, med katerimi omenimo samo audi lane assist, parkirno asistenco, radarski tempomat, sistem, ki izničuje možnost naleta, in sistem za ublažitev trka. Poleg tega so na voljo še številni S-line oblikovni dodatki, exclusive terenski paketi ter platišča, vse do mere 20 palcev.

Cene se pričnejo pri 42.978 evrih na bencinski strani in 40.983 evrih na dizelski strani.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.