Stisnjena dirkaška prvinskost

Foto: Žurnal24 Šestica tako zunaj kot znotraj še ni za staro šaro. S tem motorjem, menjalnikom Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Trilitrski prisilno polnjeni agregat iz poslovnega karavana ustvari na pol dirkalnik.
Oglej si celoten članek

V razredu srednje velikih poslovnih limuzin ni prostora za napake. Tudi ko imaš produkt na trgu že nekaj let in pripravljaš naslednjega to ne pomeni, da nisi primoran aktualni model vedno znova osveževati in mu dodajati nove razsežnosti, kar v testnikovem primeru pomeni novo športno srce.

S tem motorjem in napredno tehniko, nadomestil je 3-litrski šestvaljnik FSI, bo navdušil marsikaterega dinamičnega voznika, v nekaterih pogledih pa zmore zaradi dodanega kompresorja (skoraj) konkurirati tudi 4.2-litrskemu V8.

Več kot korak od S6 po izgledu...
Glede izgleda si bodo mnogi edini, da A6 potrebuje pomladitev, ampak mi trdimo, da je to zgolj rezultat dejstva, da so se ljudje tega modela že dodobra navadili. Z oblikovnega stališča je še vedno dovolj dinamičen in razburljiv avtomobil, z zadnjo kozmetično prenovo pa je predvsem z nekaj dodane LED tehnologije pridobil tudi na ugledu.

S-line paket opreme tako znotraj kot zunaj temu doda še ščepec več agresivnosti, s čimer ta A6 deluje korak bližje modelu s črko S pred številko.

Se pa od zadnjega kljub temu še vedno preveč loči, saj podrobnejši pogled razodene, da so spremenjena le posebna 19-palčna platišča, in zadnji del okoli izpušnih cevi, ki je odet v drugačno barvo ter nekaj diskretnih spojlerjev in napisov na boku karoserije.

Pogrešali smo tudi športno satovje na motorni maski in nekaj več domišljije pri detajlih, saj bi se lahko spojlerji zajedali še kakšen centimeter bolj k tlom, svoje pa bi naredile tudi škrge za prednjimi kolesnimi odprtinami. No, v vprašanju je kljub temu še vedno udobna poslovna limuzina, ampak tem, ki iščejo udobje, ta paket tako ali tako ni namenjen.

Foto: Žurnal24

 

... manj kot korak po zmogljivostih
Napis na zadku, ki okolici razodeva, da se v nosu skriva 3.0-litrski motor, podprt s turbino, temu avtu in motorju dela krivico. To pa zato ker se motor poleg neposrednega vbrizga goriva, ki izboljšuje odzivnost in zmanjšuje porabo, ponaša še z mehanskim polnilnikom (kompresorjem), ki poskrbi za boljšo odzivnost v nižjih vrtljajih in višjo končno moč in navor.

Motor zaradi tega bolje vleče v katerikoli prestavi, obenem pa se rad zavrti tudi tja do 6.500 vrtljajev in čez. Celotne konjenice je sedaj  za 213 kW ali 290 KM, še pomembnejši pa je podatek o največjem navoru, ki znaša kar 412 Nm, številka, ki se je ne  bi branil niti podobno velik dizel.

Ko v enačbo vključite še menjalnik z dvojno sklopko Stronic, potem je jasno koliko avtomobil zmore. Za tiste, ki še vedno niste dojeli, pa naj navedemo še podatek, da do prve stotice pospeši v  6,1 sekunde, največja hitrost pa je kot je v navadi omejena na 250 km/h.

Ob tem znaša poraba v kombiniranem režimu več kot znosnih 9,5 litrov, kljub temu da smo mi to številko presegli za slab liter in pol, pa tudi to ni slab dosežek. Tudi zato, ker masa praznega vozila znaša skoraj 1.800 kilogramov, del opreme pa je tudi pogon quattro, ki h končni teži tudi nekaj doda. Slednji kakor tudi športno podvozje zagotavljata odlične vozne lastnosti v vseh razmerah, zaradi slednjega pa je avto manj udoben na slabše trasiranih cestah, kar zna koga tudi zmotiti.

S-tronic v normalnem režimu prestavlja hitro, a ne neudobno, pomik prestavne ročice v desno ali uporaba naperkov za volanom pa situacijo naredita še veliko bolj zanimivo, vožnjo pa bolj dinamično.

Prestižna notranjost, ki pa se ji nabirajo leta
Vstop v notranjost odkrije poznano voznikovo delovno okolje in pričakovano količino centimetrov odmerjenih potnikom. S kozmetično prenovo znotraj ni prišlo do drastičnih sprememb, se je pa testnik ponašal z veliko uporabne in udobnostne opreme, med drugim tudi prenovljeni MMI, ki sedaj deluje še bolj intuitivno, za voznika prezapleteno pa je še vedno nalaganje CD plošč, katerih izmenjevalec (changer) se nahaja v sopotnikovem predalu.

S-line paket prinese tudi znotraj dobro mero športnosti, ki pa ga pri Audiju znajo dobro kombinirati z limuzinskim udobjem. Hvalimo sedeže, tako zaradi bočnega oprijema kakor tudi udobja, ki ga nudijo, še vedno hvale vreden je menjalnik S-tronic, ki je tukaj in s tem motorjem samoumevna izbira.

Glede materialov in izdelave pripomb skoraj nimamo, le na nekaterih mestih sumimo, da bi se znala skozi čas poznati obraba, nekaj kar to znamko pesti že nekaj časa. Nekoliko se leta poznajo tudi merilnikom in nekaterim stikalom, kar je razumljivo saj je model na trgu že kar nekaj let.

Prostora v drugi vrsti je tudi za družinske potrebe več kot dovolj, nenepomemben je tudi podatek o najmanj 565 litrskem prtljažniku v zadku, ki je pričakovano odlično obdelan, prtljažnim vratom pa manjka avtomatika. Ampak to si lahko proti doplačilu seveda tudi omislite.

No s tem pridemo tudi do največje in večkrat omenjene zamere, saj cena z vsemi dodatki naraste tudi do več deset tisočakov več in v primeru tesnika je ta  znašala enormnih 30 tisočakov, kljub temu pa je na spisku doplačil ostalo še kar nekaj stvari. Je pa res, da že osnovni model prinese vso potrebno varnostno in tudi veliko udobnostne opreme.

Poceni audijeva šestica kljub letom ni in glede na vsebino niti ne more biti. Motor v nosu je več kot vreden vloženega, če z njim sodeluje še menjalnik S-tronic pa še toliko bolje. Je pa tudi res, da je na naših cestah zaradi nižjih cen rabljenih vozil že kar razširjen, kar mu znižuje vrednost v očeh novih lastnikov. Kljub temu pa je tudi zaradi novega motorja "šestica" še vedno vredna razmisleka.

PODATKI O VOZILU (Audi A6 avant 3.0 TFSI quattro)
Motor: 2.995 cm3
Vrsta:  bencinski šestvaljni V-zasnove
Moč: 213 kW (290 KM)/4.850 vrtljajih na minuto
Navor: 420 Nm/ pri 2.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 10,8 litra/100 km, ????? g CO2/km
Zmogljivosti: 250 km/h, 6,1 sekunde od 0-100 km/h
Cena: 56.722 EUR (osnovni)/ 77.200 EUR (testnik)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.