Superšportniki so si prisvojili Ženevo

Foto: Salon-auto.ch Lamborghini veneno Foto: Salon-auto.ch Lamborghini veneno Foto: Salon-auto.ch Lamborghini veneno Foto: Salon-auto.ch Lamborghini veneno Foto: Salon-auto.ch Laferrari Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Salon-auto.ch McLaren P1 Foto: Salon-auto.ch McLaren P1 Foto: Reuters McLaren P1 Foto: Reuters McLaren P1 Foto: Reuters McLaren P1 Foto: Reuters Alfa romeo 4C Foto: Reuters Alfa romeo 4C Foto: Salon-auto.ch Noble automotive M600 Foto: Salon-auto.ch Noble automotive M600 Foto: Salon-auto.ch GTA spano Foto: Salon-auto.ch GTA spano Foto: Salon-auto.ch Corvette stingray convertible Foto: Salon-auto.ch Koenigsegg hundra Foto: Salon-auto.ch Koenigsegg hundra Foto: Salon-auto.ch Koenigsegg hundra Foto: Salon-auto.ch Touring superleggera touring disco volante Foto: Salon-auto.ch Touring superleggera touring disco volante Foto: Salon-auto.ch Aston martin rapide S Foto: Salon-auto.ch Aston martin rapide S Foto: Salon-auto.ch Wiesmann GT MF4-CS Foto: Salon-auto.ch Wiesmann GT MF4-CS Foto: Salon-auto.ch Wiesmann GT MF4-CS Foto: Salon-auto.ch Rolls-royce wraith
Letošnja Ženeva je v domeni športnih in uživaških avtomobilov, kot že dolgo ne. Novosti, namenjenihi bogatim in še bolj bogatim je ogromno: najhitrejši ferrari vseh časov, ultra redki lamborghini venom, razuzdani rolls-royce wraith, lepi 4C iz Alfe Romeo, hibridni mclaren P1, jubilejni koenigsegg ...
Oglej si celoten članek

Enoprostorci, limuzine in druge karoserijske različice so letos bolj kot ne v ozadju. Na salonu v Ženevi so širšim množicam namenjeni mali križanci tipa renault capture, ali pa prostorni karavani, kot je golf variant. A daleč največ pozornosti letos žanjejo prestižni superšportni avtomobili, za katere zakonitosti krize očitno ne veljajo, saj je njihova prodaja v porastu, predvsem po zaslugi neevropskih bogatašev.

"Ne, nimam denarja zanj," se je sicer jeklarski mogul in eden najbogatejših ljudi na svetu Ratan Tata pošalil na vprašanje, če si ga bo kupil, ob ogledu laferrarija. Razkazal mu ga je sam vrhovni Fiatov šef Sergio Marchionne, ki pa se je že vpisal v čakalno vrsto za enega od 499 primerkov, kolikor jih bo proizvedenih, vsak pa bo stal najmanj milijon evrov.

Dejstvo je, da segment uživaških avtomobilov cveti, kar dokazuje tudi kopica kupejevskih in kabrioletnih premier na salonu. Opazen pa je še en premik. Učinkovitost pri ultramočnih zvereh ni bila še nikoli tako v ospredju, saj se želijo proizvajalci izkazati kot družbeno odgovorni, zato vse več športnikov poganja hibridna tehnologija. Laferrari tako ni le najhitrejši znamkin model vseh časov, temveč je tudi prvi serijski hibridni ferrari doslej. Zgledu, ki ga je pred časom dal porsche 918 spyder, že sledi tudi mclaren P1, njegov pogon tako kot pri porscheju omogoča tudi zgolj "električno" vožnjo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.