Hakan Samuelsson se je pred kratkim vrnil iz upokojitve, da bi Volvo popeljal skozi eno od najbolj kriznih obdobij v njegovi zgodovino, ki so ga obeležili slaba prodaja, softverske napake, zamude pri razvoju ključnih novih modelov ter celo grožnja prepovedi prodaje v ZDA.
Li Shufu, milijarder, ki stoji za kitajskim holdingom Geely Automotive Holding, ki ima v večinski lasti tudi švedski Volvo, je 74-letnega Samuelssona prosil, naj se vrne na čelo podjetja, kar je aprila tudi storil. Samuelsson je Volvo sicer pred tem uspešno vodil celo desetletje in dosegel tudi, da se je leta 2021 uvrstil na borzo.
Pred kratkim je za tiskovno agencijo Bloomberg povedal, da po njegovem mnenju prodora kitajskih znamk v Evropo ne bodo preživeli vsi evropski proizvajalci avtomobilov. Pravi, da se bodo pojavili novi igralci, ravno tako, kot so v starem svetu to bili Ford, GM, Toyota in Volkswagen. V novem svetu bodo dve ali tri močne kitajske znamke, kar bo otežilo preživetje starim evropskim znamkam.
Samuelsson pravi, da bo to povzročilo val restrukturiranja. Nekatera podjetja se bodo po njegovem mnenju prilagodila novim razmeram in preživela, druga pa se ne bodo.
Dodal je: "Avtomobilska industrija bo postala električna, poti nazaj ni. V nekaterih regijah bo za prehod mogoče potrebnega malo več časa, vendar pa je smer razvoja jasna. Čez približno deset let bodo vsi avtomobili električni in cenejši."
Večina elektronike je narejena na Kitajske, Tajvanu, ..vzhodu. Sprogramirajo jo pa indijski programerji. Ves izobraževalni sistem ne sproducira toliko SW …
Ponudit drugačno možnost je dobro, usiljevat to opcijo pa ni dobro. Sploh ker vemo, da v končni fazi ni tako …
Preživel bo tisti ki bo ponujal ugodno ceno in kvaliteto.