Temperamentni matador

Foto: Žurnal24 Leon cupra R na zunaj noče biti preveč bahaški, saj kljub zmogljivostim ostaja a Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Novi leon cupra R je najzmogljivejši model v zgodovini znamke Seat. Iz 2,0-litrskega TSI-motorja se na sprednji kolesni par prenaša kar 195 kW (265 KM).
Oglej si celoten članek

Avtomobil, ki bo predstavljen sredi septembra v Frankfurtu, bo pomenil vrhunec ponudbe športnih različic leona, poleg zmogljivosti pa v tovarni niso pozabili na stilske dodatke.

Seveda se vse vrti okoli motorja. 2.0 TSI z direktnim vbrizgavanjem goriva in posledično 195 kW (265 KM) se poleg moči ponaša tudi z enostavnim prenosom navora in elastičnostjo. Za obilico moči gre zasluga novemu visokotlačnemu sistemu direktnega vbrizgavanja goriva, ki obenem avtomobil ohranja znotraj emisijskega normativa EU5.

Pogon le spredaj
Najvišja hitrost je 250 km/h, za pospešek od 0 do 100 km/h pa potrebuje 6,1 sekunde. Iz mirovanja prevozi razdaljo en kilometer v 25,4 sekunde. Povprečna poraba goriva na 100 kilometrov vseeno znaša le 8,1 litra, obljublja proizvajalec. Kljub veliki moči pa je pogon speljan le na prednji kolesni par.

Avtomobil je "nasajen" na pnevmatike 235/35 R17. Spredaj sta nameščena 17-palčna zavorna koluta, zadaj pa 16-palčna.

V znamenju črke R
Zaščitni znak, po katerem se ta leon loči od bližnjih sorodnikov, je stilizirana črka R na mreži hladilnika, desnem spodnjem robu pokrova prtljažnika, desnem merilniku v kombiniranem instrumentu in na daljinskem upravljalniku centralnega zaklepanja. Logotip Cupra krasi še levi spodnji del sprednjega odbijača, sredinski del pokrova prtljažnika, volan in naslonjala sedežev.

Notranjost je opremljena z izrazito športnimi školjkastimi sedeži s prevlekami iz sive alkantare. Njena posebnost so tudi bele svetleče diode za osvetlitev kombiniranega instrumenta, usnjen večfunkcijski volan in aluminijasti pedali.

Tudi za vsakdanjo uporabo
Serijska oprema cupre R med drugim vključuje ABS + TCS, ESP + EBA, elektronsko zaporo diferenciala (XDS), čelni zračni blazini za voznika in sovoznika, dve stranski zračni blazini, dve zračni blazini za glavo, pritrdišča ISOFIX na zunanjih zadnjih sedežih, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, avtomatski vklop luči, senzor za dež, parkirni sistem s senzorji v zadnjem odbijaču, tempomat, potovalni računalnik, meglenki s funkcijo statičnih smerno prilagodljivih žarometov, dvoconsko klimatsko napravo ter radio s CD-/MP3-predvajalnikom, osmimi zvočniki in vhodom MDI.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.