Tesla za Evropejce pripravlja lastnega "golfa"

Foto: Anže Petkovšek Tesla model 3
Foto: Anže Petkovšek Tesla model 3
Vse več indicev o Teslinem "poceni" električnem avtu za Evropo.
Oglej si celoten članek

Tesla pripravlja avto, ki bo po velikosti in ceni sodil globoko pod zdajšnji model 3. Narejen bo kot kombilimuzina, torej po meri evropskih kupcev. Pri Autocarju trdijo še, da bo imel neposredni rival volkswagna ID.3 doseg okoli 400 kilometrov in začetno ceno okoli 25 tisoč evrov. Najverjetneje ga bodo imenovali model 2.

Dobro obveščeni britanski medij piše, da Tesla prilagaja svojo strategijo širjenja na trgu. Pri tem ima spodbudo v zelo dobrih prodajnih številkah, saj je model 3 v Evropi s skoraj 9.000 prodanimi primerki v maju prepričljivo številka 1 po trenutni prodaji med baterijskimi vozili ali priključnimi hibridi. Najbližja zasledovalca sta VW ID.3 (6.200) in renault zoe (5.800). Hkrati se nadaljuje gradnja velike tovarne pri Berlinu, ki bo Tesli omogočala izdelavo avtov in baterij znotraj Evrope.

Maja je Volkswagen v Evropi prodal dobrih 23 tisoč golfov, kar je nesporno št. 1. po prodaji.

Dvakrat dražji model 3 pa je s skoraj devet tisoč prodanimi primerki trdno na prvem mestu med električnimi avti, ki imajo danes že rekordni 16-odstotni tržni delež med vsemi novimi registracijami.

Ker so na trg dražjih avtov v zadnjem času dejavneje stopili tudi drugi proizvajalci, kot so BMW, Mercedes ali Audi, bo Tesla težje dosegal visoke marže v premijskem razredu. Zato se zdaj obrača proti širšim množicam, manjša kombilimuzina pa bi bila zelo dobra dopolnitev ponudbe. Ta se za najcenejšega model 3 trenutno začenja pri dvakrat višji ceni.

Brutalni plaid Teslin model S plaid ne trga, temveč raztrga gate!

Foto: Saša Despot Tesla 3

Konkurenčne cene bi Tesla dosegel na več načinov, predvsem pa z naslednjo generacijo baterij, pri kateri naj bi Tesla znižal stroške izdelave kar za 50 odstotkov v primerjavi s trenutno uporabljenimi, piše Autocar. Hkrati naj bi jim za 16 odstotkov povečal doseg na enoto, zato bi bil lahko baterijski sklop ustrezno manjši in lažji. Te baterije naj bi v Tesline avte prišle že prihodnje leto. Ena od posledic teh prihajajočih sprememb je bila, da so pri Tesli iz konfiguratorja že odpravili klasično "standard range" različico za model Y, ki bo iz berlinske tovarne začel prihajati prihodnje leto.

Autocar še napoveduje, da bo model 2 ali kot mu bo že ime, moral počakati, da pri Tesli izpolnijo še vse obljube iz preteklosti. Tako morajo začeti s proizvodnjo tovornjaka semi, poltovornjaka cybertruck in športnika roadster. A avto je razmeroma blizu proizvodnji, prodaja naj bi stekla že 2023. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.